חוזרת עם שאלת בי"ס נוספת
ואני מאוד מבקשת מראש, לא להפוך את הדיון לספקולציות וניתוחי אישיות על הבן ועלי, תודה
הפעם מ דובר על הבן השני שלי, שמצטיין בעיקר במתמטיקה. אצלנו דירוג הציונים הולך מ- 1-4, כש- 3 זה grade level , ו-4 זה מעל הרמה.
הילד שלי שבשנים קודמות קיבל כמעט הכל 4, מקבל השנה מהמורה הנוכחית הכל 3. באסיפת ההורים אמרה לי שהוא בסדר גמור בכל המקצועות והראתה לי שבכל המבחנים במתמטיקה קיבל 100. הפעם שאלתי אותה, אם כך, מדוע הוא לא מקבל 4? אמרה שכל המבחנים בודקים ידע רק ב- grade level, ולכן היא לא יכולה לתת ציון של 4. אמרה שכדי שהילד ירגיש טוב, שאגיד לו שהיא חושבת שהוא math whizz.
אני די נדהמתי מהתשובה שלה, כי גם הילד הזה קיבל בעבר 4, וגם הבכור קיבל 4 כשהיה בכיתה בה נמצא עכשיו הצעיר (עם מורה אחרת).
לגבי קריאה וכתיבה, אותו הסיפור, הילד נמצא בקבוצה ברמה הגבוהה ביותר, ורוב הציונים שלו 100.
קל להגיד שביסודי הציונים לא חשובים, אך יש להם משקל. מתחשבים בהם כשמציעים לילדים תוכניות שונות המבוססות על ציונים.
הייתם בולעים את הצפרדע או ניגשים לדבר איתה/מנהלת, עושים משהו אחר?
יש לי הרושם שהמורה בכללי לא משתגעת על הבן שלי, לא היה לה דבר חיובי ספציפי לכתוב עליו בהערות. רק כתבה שהוא bright אבל מגיש עבודות שהיו יכולות להיות מסודרות יותר, ושסביבת העבודה שלו יכולה להיות מסודרת יותר.
בשנים קודמות המורות ציינו את כל התכונות הטובות שלו.
ואני מאוד מבקשת מראש, לא להפוך את הדיון לספקולציות וניתוחי אישיות על הבן ועלי, תודה
הפעם מ דובר על הבן השני שלי, שמצטיין בעיקר במתמטיקה. אצלנו דירוג הציונים הולך מ- 1-4, כש- 3 זה grade level , ו-4 זה מעל הרמה.
הילד שלי שבשנים קודמות קיבל כמעט הכל 4, מקבל השנה מהמורה הנוכחית הכל 3. באסיפת ההורים אמרה לי שהוא בסדר גמור בכל המקצועות והראתה לי שבכל המבחנים במתמטיקה קיבל 100. הפעם שאלתי אותה, אם כך, מדוע הוא לא מקבל 4? אמרה שכל המבחנים בודקים ידע רק ב- grade level, ולכן היא לא יכולה לתת ציון של 4. אמרה שכדי שהילד ירגיש טוב, שאגיד לו שהיא חושבת שהוא math whizz.
אני די נדהמתי מהתשובה שלה, כי גם הילד הזה קיבל בעבר 4, וגם הבכור קיבל 4 כשהיה בכיתה בה נמצא עכשיו הצעיר (עם מורה אחרת).
לגבי קריאה וכתיבה, אותו הסיפור, הילד נמצא בקבוצה ברמה הגבוהה ביותר, ורוב הציונים שלו 100.
קל להגיד שביסודי הציונים לא חשובים, אך יש להם משקל. מתחשבים בהם כשמציעים לילדים תוכניות שונות המבוססות על ציונים.
הייתם בולעים את הצפרדע או ניגשים לדבר איתה/מנהלת, עושים משהו אחר?
יש לי הרושם שהמורה בכללי לא משתגעת על הבן שלי, לא היה לה דבר חיובי ספציפי לכתוב עליו בהערות. רק כתבה שהוא bright אבל מגיש עבודות שהיו יכולות להיות מסודרות יותר, ושסביבת העבודה שלו יכולה להיות מסודרת יותר.
בשנים קודמות המורות ציינו את כל התכונות הטובות שלו.