חומרים שונים, טכניקות שונות...
שלום לכולם. בהתאם להמשך נסיונותיי בחומרים שונים, צביעות שונות וכד' קיפלתי מספר דגמים לאחרונה. הראשון כאן זה ה-Silverfish של לאנג (הג'וקים הקטנים המעצבנים שרצים מהר). החלטתי לנסות לקפל אותו דווקא מנייר סקיצה - החלטה לא לגמרי ברורה. הנייר קשה לקיפול, שומר על צורתו רק לאחר שצועקים עליו (אבל אז משום מה משתכנע ללא צורך בחיזוקים חיצוניים), ורואים את כל הקיפולים. יתרונותיו - חזק יחסית, דק, ומראה מאד ייחודי - השקיפות של הנייר מקנה לדגם משהו מהשקיפות האמיתית של החרק הבנוי מ-exoskeleton. הנייר נצבע טרם קיפולו בצבע אקרילי שקוף (המיועד במקור לזכוכית) מסוג "Deka" בצבע חום. נייר בגודל 25סמ. בסוף הקיפול הוא טופל בלכה בלבד (כאמור, לא היה צורך במתיל צלולוז או חיזוקים אחרים). לגבי הדגם עצמו - לאנג הוא פה כמו לאנג (רק בטורבו). דגם ארוך, מייגע, ללא חדוות קיפול מיוחדת, מלא שלבים למציאת נקודות ייחוס (שאני מתאר לעצמי שהוא מצא בעזרת התוכנה שלו) ושלב אחד (מספר 92 למי שיש) שגרם לי לקלל את אמו של לאנג במילים שלא היו מביישות אוהד בית"ר ירושליים ממוצע.
אודי.
שלום לכולם. בהתאם להמשך נסיונותיי בחומרים שונים, צביעות שונות וכד' קיפלתי מספר דגמים לאחרונה. הראשון כאן זה ה-Silverfish של לאנג (הג'וקים הקטנים המעצבנים שרצים מהר). החלטתי לנסות לקפל אותו דווקא מנייר סקיצה - החלטה לא לגמרי ברורה. הנייר קשה לקיפול, שומר על צורתו רק לאחר שצועקים עליו (אבל אז משום מה משתכנע ללא צורך בחיזוקים חיצוניים), ורואים את כל הקיפולים. יתרונותיו - חזק יחסית, דק, ומראה מאד ייחודי - השקיפות של הנייר מקנה לדגם משהו מהשקיפות האמיתית של החרק הבנוי מ-exoskeleton. הנייר נצבע טרם קיפולו בצבע אקרילי שקוף (המיועד במקור לזכוכית) מסוג "Deka" בצבע חום. נייר בגודל 25סמ. בסוף הקיפול הוא טופל בלכה בלבד (כאמור, לא היה צורך במתיל צלולוז או חיזוקים אחרים). לגבי הדגם עצמו - לאנג הוא פה כמו לאנג (רק בטורבו). דגם ארוך, מייגע, ללא חדוות קיפול מיוחדת, מלא שלבים למציאת נקודות ייחוס (שאני מתאר לעצמי שהוא מצא בעזרת התוכנה שלו) ושלב אחד (מספר 92 למי שיש) שגרם לי לקלל את אמו של לאנג במילים שלא היו מביישות אוהד בית"ר ירושליים ממוצע.