חומר למחשבה - רמי אמיתי.

Adidason326655

New member
חומר למחשבה - רמי אמיתי.

חיפשתי סימנים לשביתה (אולי התבטלה המתכונת בלשון מי יודע) ומצאתי את טור דעה של רמי אמיתי, מסתבר שהאיש הוא אישיות חינוכית מוכרת גם ברמה הארצית. יש לו כמה נקודות שאני מסכים איתן.
 

ba r2 0 1 0

New member
רמי...

כבר יצא לי לומר את זה לא מעט פעמים: על אף כל הסטיגמות שיש עליו ועל ביה"ס, כמי שלומד בגלילי אני יכול לומר שהשד בכלל לא נורא כל כך. אני דווקא מעריך את רמי (ולעתים הוא גם מצחיק אותי עם הסיפורים שלו) שבאמת משקיע בבי"ס, וכמו שהוא ממליץ במאמר-לא רק בתחום ההישגים ואחוזי הבגרויות. הפעילות החברתית ב"גלילי" מאוד ענפה-וזה משהו מאוד חשוב לדעתי. יש גם חינוך של לא רק לימודים וציונים, אלא גם דברים מעבר, ברומו של עולם, וערכים של הארץ ואהבתה, שלא קיימים כמובן מאליו בכל מקום. ולפעמים כן יש קטעים שאני לא מסכים איתם ואני אומר את זה-אבל לא קרה הרבה. ולמה שהוא כתב: אני מסכים עם הרבה דברים ואני שמח על כך שהוא לא לקח את הדרך הפשוטה, ופשוט לקח כתירוץ את המשפט הידוע "הנוער של היום"-שכמו שאני נוהג לומר-נאמר בכל תקופה-ותמיד יחשבו שמה שהיה פעם יותר טוב. אבל מערכת החינוך צריכה באמת להסתכל בתוך עצמה ולראות מה לא בסדר-וכשהיא תוביל שינוי אולי גם הבעיות שהם רואים בתלמידים ישתנו ויפתרו.
 

Adidason326655

New member
נכון.

מערכת החינוך לא שמה לב שמתחלפים לה התלמידים מול העיניים, זה אנשים אחרים תקופה אחרת, מן הסתם צרכים אחרים. אגב, גם אם תהיה מהפכה מבחינת כספים לטובת משרד החינוך אני לא יודע כמה זה ישפיע עלינו, תלמידי מערכת החינוך של היום כי לרפורמה הזאת יקח כל כך הרבה זמן להתבצע, גם אחרי שיהיה כסף.
 

tamas216

New member
הוא מהאידיאליסטים

זה נדיר, לא צריך להסכים עם הדעות שלו, אבל חייבים להודות שאצל מעטים ניתן לראות את זה היום: יוזמה ואידיאלים.
 
למעלה