חומר MATTE SHADOW - MAX 8

רגע3

New member
חומר MATTE SHADOW - MAX 8

אני מנסה לעשות רצפת מראה לאובייקט , עם רקע גרדיאנט ( לא שחור ) ולא מצליח. מה שאני עושה זה מגדיר חומר MATEE SHADOW , ובהשתקפות נותן 100% מפת FLAT MIRROR. ומגדיר מפת GRADIANT לENVIROMENT ההשתקפות יוצאת , אבל היא נראית שרופה , כאילו שהיא מושפעת מהסביבה. וגם כשאני מבטל את האופציה של USE ENVIROMENT בתוך MIRROR , זה לא משתנה. מה עושים?
 
כמה דברים

1. השתקפות חייבת להיות מושפעת מהסביבה. מה היא תשקף אם לא את מה שסביבה? 2. flat miror זה raytrace לעניים. התוצאה תמיד תהיה דלה בשימוש איתו. מלכתחילה החומר הזה מיועד למשחקים ולא לרינדורים אחרים. 3. אני מעדיף לא להתשמש אפילו ברייטרייס, יש דרכים אחרות וזולות יותר בזמן רינדור בשביל לעקוף בעיות השתקפות. 4. למה אתה משתמש ב matte shdow למשהו שצריך להשתקף? ולמה רקע של גראדיאנט? משהו פה נראה לי מוטעה בבסיס
 

רגע3

New member
תודה על התגובה אבל..

אני אתאר מה אני מנסה לעשות כי נראה לי שזה לא היה ברור. 1 - רקע צבע מעבר גרדיאנט בלי קו אופק - כאילו מדובר בסטודיו לצילום ( לא רקע שחור) 2- אובייקט שנמצע ע"ג הרקע הזה בערך במרכז . 3 - הרקע משמש כמראה 100% זהה , כך שהאובייקט משתקף לרצפה ללא עיוות צבעים וצורה. 4 - אותו האובייקט מטיל צל ע"ג הרקע. שאלה שניה. האם יש אפשרות לשים רקע כמפת השתקפות כללית לכל האובייקטים בסצנה בלי לראות אותו כרקע?
 
בבקשה

1. תציב plain ותמקם את המצלמה ככה שהוא יתפוס את כולו 2. מקם את האוביקט 3. לא ברור אם הרקע צריך לשקף או הרצפה צריכה לשקף, בכל מקרה שים raytrace בסלוטים של הרפלקשן והרפרקשין ותשחק עם האחוזים (אני כבר מזהיר וואחד זמן רינדור כשתבין קצת יותר במקס תשאל את זה עוד פעם ונלמד אותך לזייף את זה) 4. שים תאורה ותסמן את הצ'קבוקס של cast shadows שאלה שניה: תעשה flip ל normals של כל עצם ותוכל לצלם מבפנים.
 
למעלה