חוסר בקיאות בפרטים והתוצאות

חוסר בקיאות בפרטים והתוצאות

בפורום השכן מתקיים דיון בנושא חוויית שירות גרועה למדי שהצליחה לזעזע אפילו אותי. מה שבאמת זעזע אותי היו התגובות הבודדות שצידדו בעובדי המקום ויצאו נגד הלקוחות בטענה שהם הקטינו ראש - שהם לא ביררו בקפדנות את המחירים לאחר שנאמר להם שאין תפריט ושהמלצר יכול רק להעריך מחיר בסיס (כשהמחיר בחשבון היה גבוה ממנו בהרבה), שהם היו צריכים להבין לבד שתוספות להמבורגר הן בתוספת מחיר (ועוד כזה מופרז, למרות שהמלצר לא טרח לציין). טוב שלא זכו לתגובה שהמלצר לא אמור להכיר את התפריט ואת המחירים ושהם היו צריכים לברר באינטרנט (האמת זכור לי מקרה כזה שסופר בפורום).

האמת שהדיון הזה בכללי מזכיר לי מקרה עבר, שביקשתי המלצה על מסעדה וזכיתי לתגובה במסר ממישהי שהמליצה לי על מסעדה שעובדת בה, לא כמלצרית אלא כאחת מאנשי הצוות במטבח. כשביקשתי פרטים על המסעדה היא הפנתה אותי לבדוק באתר (אפילו להגיד לי מה הסגנון היא לא לא אמרה). כשהעלתי תהייה איך היא לא מסוגלת לתת לי פרטים בסיסיים על המסעדה שהיא עובדת בה, זכיתי לתגובה על גבול התקיפה, שכללה טענה שיש הרבה מנות בתפריט ושזה לא הגיוני מצידי לצפות שהיא תכיר את כולן (וגם לא הגיוני מסתבר שהיא תדע להגיד לי מה הסגנון של המסעדה, איזה סוג אוכל מוגש שם, מה המחיר לסועד פחות או יותר...). בהתחשב בכך שרוב המסעדות שמכבדות את עצמן דורשות מהמלצרים בזמן ההתלמדות לראות פיזית את המנות כפי שהן יוצאות מהמטבח, להכיר את המרכיבים ואם אפשר גם לטעום באופן מייצג, מצב בו עובדת מטבח טוענת דבר כזה נשמע יותר מאשר תמוה. אגב - הביקורות ברשת על המסעדה הזאת היו לא הכי חיוביות


עוד דבר שנראה לי מוזר במקום זה נושא כסא התינוק - לשלוח לקוח למסעדה השכנה לבקש כסא תינוק נשמע בעיני כדבר מאוד לא ענייני, אם כבר הייתי מצפה שאחד העובדים יבקש את זה מהמסעדה השכנה. אם היו אומרים לי דבר כזה במסעדה, הייתי ניגשת למסעדה השנייה ונשארת כבר לאכול שם. אגב - יש תרחיש אחר במקומות שיש בהם כסא תינוק, שיש יותר תינוקות במשמרת מאשר כסאות ואז נאלצים להגיד להורים שבינתיים אין. במסעדה שעבדתי בה היו אנשים שהתקשרו מראש לבקש שישמרו להם כסא תינוק, ועדיין אני מסוגלת להבין מצב בו מגיעים בלי הזמנה ומצפים שיהיה כסא תינוק, לפחות כאופציה.
 

a wild rose

New member
אותי שכנעו לא להתקרב למקום הזה

ולא ברור לי למה הם השאירו טיפ.

מה שכתבת על אותה אחת שהמליצה לך על המסעדה שעובדת בה נשמע ממש לא ברור - אני מניחה שלא בחנת אותה על כל המנות בתפריט, אבל בלי קשר כן הייתי מצפה ממישהי שעובדת במסעדה, גם מלצרית ובטח עובדת במטבח, שתכיר את כל המנות, לא שצריך להכיר את כל המנות כדי לדעת להסביר באיזו מסעדה מדובר. באופן כללי מלצרים שלא מכירים את התפריט ולא יודעים לענות על שאלות בסיסיות זה תמוה לדעתי, אבל הייתי מעריכה יותר מלצר שיגיד שהוא לא יודע וילך לברר, במקום מישהו שיגיב כמו הבחורה שסיפרת עליה או כמו המלצר שסיפרו עליו בפורום ביקורת מסעדות.
 
למעלה