חוסר המקצועיות של בזק. לא מסוגלים לזהות תקלה מול ציוד פרטי

  • פותח הנושא adorah
  • פורסם בתאריך
A

adorah

Guest
חוסר המקצועיות של בזק. לא מסוגלים לזהות תקלה מול ציוד פרטי

אתמול אני חוזר לי בערב לעבוד על המחשב ורואה שאין אינטרנט. אבל הנתב (ציוד פרטי ויגור 2760n) עובד כרגיל מראה חיבור לתשתית VDSL אבל מקבל כתובות של בזק לא של הספק (012).
מתקשר לבזק. המערכת האוטומטית לא מזהה תקלה. בשירות עושים כל מיני בדיקות ואמרים לי אצלנו הכל בסדר יש סינכרון ויש הכל. הציוד הוא שלך אז לא יכולים להכינס לנתב. פונה ל012. חשבון עיסקי. עושים את כל הבדיקות מצידם הכל בסדר.
מתחיל להיות ספק, מחבר את הנתב לתשתית אחרת שיש לי ADSL. הכל עובד ומתחבר. חושב אולי יש בעייה בVDSL של הנתב, פותח מקופסה נתב אחר עם מודם מובנה. אותו הסיפור.

שלא יהיה ספק כל זה לוקח שעות.

בבוקר מביא מודם/נתב של בזק שעובד בתשתית אחרת, מחבר לתשתית - אותו הסיפור. הבעייה בבזק. מתקשר ל166 ותוך דקותיים המערכת האוטומטית מזהה את התקלה ומתקנת אותה..

הלו, אם המערכת האוטומטית שלכם לא יודעת לזהות תקלה -שלכם!- אלא מול הציוד שלכם (שזה ממש לא לעניין)לפחות שנציג השירות יהיה מסוגל.

מי יפצה אותי על הזמן המבוזבז בגלל הרשלנות וחוסר המקצועיות שלכם?
ומזל שאני מחזיק תשתית וספק בנפרד, אחרת כל הסיפור היה נופל בין הכיסאות עד סוף השבוע..
 

rafid1

Active member
מנהל
הערה לסדר

אם הבנתי נכון - מול ציוד שלהם כן זיהו? לא מבין למה לדעתך בזק צריכים (אוטומטית) לדעת לזהות תקלה מול ציוד פרטי ...
&nbsp
כמובן שמאיש שירות יש לצפות אחרת.
 
A

adorah

Guest
1. כי התקלה לא בציוד אלא אצלם 2. מה שכתבת

 

rafid1

Active member
מנהל
גם 1 זה מה שכתבתי (בפוקוס על *אוטומטית*)

קצת "התחשבות" בבקשה ...
 
A

adorah

Guest
התכוונתי לחלק השני שלך

ואגב, אני ממש לא מסכים לקבל שמערכת אוטומטית לא מסוגלת לזהות תקלה בהגדרות (שלה, לא של הציוד) רק אם היא מסוגלת להיכנס לציוד הקצה.
כעניין שבעובדה: יש תקלות שהמערכת כן מזהה גם אם ציוד הקצה הוא של המנוי
 

rafid1

Active member
מנהל
מה שאתה (ואני ) חושבים לא רלוונטי

זה בהחלט לגיטימי שמערכת של ספק בנוייה (מבחינת אוטומציה) לנצל את יכולת הגישה מרחוק לציוד הקצה שהוא סיפק. זה שאפשר (וצריך) לזהות תקלה בצד הספק גם לא התכונה הזאת - לא קשור לאוטומציה....
 
למעלה