חוסר התאמה ברכב חדש בין מה שמופיע ב

rdavid

New member
חוסר התאמה ברכב חדש בין מה שמופיע ב

"חוסר התאמה ברכב חדש בין מה שמופיע במפרט הטכני לבין מה שמסופק בפועל" בשלב ההתעניינות ובירורים לפני קניית רכב חדש ניסיתי לברר עם איש המכירות בדיוק איזה פריטים מהמפרט הטכני מגיעים ברכב בדגם המסויים שרציתי להזמין. הוא התחמק מלהיכנס לפרטים, ופטר אותי ב-"על תדאג, תקבל את כל מה שכתוב ועוד יותר." עכשיו, אחרי שהזמנתי ושילמתי, מתברר שלפחות שני אביזרים לא יהיו ברכב שאקבל -- אפילו שהאביזרים האלו רשומים במפרט הטכני שניתן לי לפני הקניה או באתר האינטרנט של היבואן בארץ. איש המכירות מתגונן ואומר שהמפרט הטכני אינו מחייב. אני רואה שאכן הסתייגות כזאת מופיעה באותיות הקטנות, אבל בכל אופן -- אין שום משקל למפרט הטכני הזה? ואין שום משקל להבטחה שלו ש"אקבל יותר"? מה עלי לעשות?
 

parprit

New member
חוסר התאמה

אכן לא נעים ולא אתי, לדעתי איש המכירות פישל, הוא היה צריך ליידע אותך שהמפרט הטכני לא מחייב, דבר אחד כבר עשית וזה ההודע באינטרנט, אולי לפנות לבעלי החברה במכתב, לכתוב שאתה מרגיש מרומה ואמנם קנית רכב אבל יצאת בהרגשה לא טובה מהקניה הזו, ובעצם אתה נוסע ברכב חדש אבל מרגיש שנגרמה לך עוגמת נפש.
 

odedg

New member
מה מחייב?

מהתיאור לא ברור האם באמת כתוב בהזמנה שהמפרט הטכני לא מחייב? אז מה כן מחייב? אם כתוב, זה עלול להיראות ממש רע, משהו כמו סעיף מקפח בחוזה אחיד! לדעתי אסור לוותר, ואם הובטח- צריך לקיים .
 
למעלה