חוסר ויסות תנועתי

חוסר ויסות תנועתי

זה מה שאמרו לי בפגישה עם המנחות של הקבוצה. שהוא לא משהו בכלל, לא מוצא את מקומו בסביבה. דוגמה, זורק כדור חזק כי לא מבין את גבולות המרחב, לכן גם אוכל מלוכלך ועוד. לא הבנתי בדיוק. וגם היא אמרה שהוא ממש לא בתפקוד הכי גבוה שם.
 

TikvaBonneh

New member
זו קבוצה פרטית, בתשלום?

כי אם הן מרויחות כסף מכך שהבן שלך בקבוצה, זה עלול להטות את השיפוט שלהן.
אם זו קבוצה של המתי"א, אז שווה להקשיב להן.
 
של מתיא

מה זה להקשיב? מה שאמרו נשמע הגיוני, פשוט אף פעם לא ראיתי בזה בעיה מיוחדת. הן טוענות שהן עובדות על זה.
 

TikvaBonneh

New member
דעתי

אני חושבת שזה כן חשוב ללמוד לאכול נקי כי ילד אוכל בהפסקת עשר הוא לא יכול להחליף בגדים ולעשות מקלחת אחרי הארוחה. גם זריקת כדור זה דבר שבנים עושים הרבה בהפסקות, כדאי לעשות את זה בצורה מתאימה. בקיצור, אלו מיומניות עם משמעות חברתית. לגבי נושא התפקוד, תפקוד הוא רב מימדי, לכל ילד יש נקודות חוזק שבהן הוא יותר גבוה מאחרים. למשל יותם ילד עם אינטיליגנציה מאוד גבוהה, אז מהבחינה הזו הוא גבוה, אבל לעומת זאת יש לו יכולת התארגנות ניהולית נמוכה, קשה לו להתארגן ולהגיע בזמן לפגישות, קשה לו לסדר את החדר שלו, אז מהבחינה הזו התפקוד שלו בינוני.
 
אבל פיזיאוטרפיסטית מטעם מתיא רשמה דוח שהוא תקין לחלוטין

איך זה מסתדר? אין לי כוח. היא גם אמרה שהילד עדיין לא מצא את מקומו בקבוצה. שלדוגמה, יש ילד שמצחיק, יש ילד שמספר חוויות וכד'. והיא גם אמרה שזה בין היתר כי אנחנו לא לומדים על אוטיזם, רק מביאים אותו לטיפולים ושזה מעביר לו מסר של בלבול.
 
מה? חוצפנית! מה זו ההתנשאות הזאת? אני הייתי מחפשת מישהו אחר!

עברנו עד כה קילומטראז' רציני של אנשי מקצוע.
תמיד מוכנה לשמוע ביקורת בונה.
לא מוכנה שמישהו יטיף לי מוסר!!!
אין אף הורה לאוטיסט שאינו מכיר את ההפרעה, ואין אף הורה שאינו מתמודד אם אינספור קשיים וחיבוטי נפש, ודאגות ללא סוף!
כל אחד מתוודע לעניין בדרכו ובקצב שלו.
הדבר האחרון שההורים צריכים - זה התמודדות עם 'אנשי מקצוע' מתנשאים, שמתפרנסים יפה יפה מהמצוקה שלנו, ומרשים לעצמם להטיף מוסר!!!
 

TikvaBonneh

New member
בלבול

אני חושבת שהבלבול הוא בגלל שהאבחנה מאוד טריה. גם אני הייתי מבולבלת בחודשים הראשונים אחרי האיבחון. אל תשכחי שעדיין לא סיפרתם לילד על האבחנה.
 

TikvaBonneh

New member
דוח

הדוח של פיזיותרפיסטית תקין כי הבעיות היא ציינה שייכות לתחום אחר. האם יש לכם גם איבחון של מרפאה בעיסוק?
 

dina199

New member
מה הכוונה 'לא לומדים על אוטיזם' ?

את כמו רוב האמהות זמן מסויים אחרי האיבחון כבר די מומחית לנושא
 

dina199

New member
אז מה אם הוא לא 'בתפקוד הכי גבוה' ?

יש כאלה שלא יודעם לזרוק כדור ויש כאלה שלא מסוגלים לתפוס.
מה מטרת הקבוצה ? הרי אם למשתתפי הקבוצה לא היו קשיים הם לא היו מגיעים לקבוצה.
 
למעלה