חוסר תום לב במכירת דירה

bananasplit27

New member
חוסר תום לב במכירת דירה

לפני שנה חתמתי על חוזה לרכישת דירה. חודש בדיוק לאחר כניסתי לדירה ועם תחילת הגשמים, החלה רטיבות בקירות אחד החדרים שלי. בעקבות זאת גיליתי כי בקיר החיצוני של דירתי יש סדקים גדולים וחלקים של טיח ובטון נשרו ממנו. עברתי מסכת ייסורים בנסיון להביא לטיפול בבעיה ולבסוף נאלצתי לטפל בכך על חשבוני.

לפני כחודש, עם הגשמים הראשונים, החלו לצוץ בתקרת הבית התנפחיות טיח ועכשיו עלי לטפל בבעיה בגג.

אני חושבת לתבוע את מי שמכר לי את הדירה שכן אני סבורה שבעיית הרטיבות היתה קיימת עוד בזמן שהוא גר בדירה והיה עליו לספר לי על כך.

האם יש לי קייס? כיצד עלי לפעול? האם אפשר להביא בעל מקצוע שיבדוק את הרטיבות הקיימת ויאושש את ההנחה שלא מדובר ברטיבות מהשנה האחרונה?

תודה.
 
חוסר תום לב במכירת דירה

שלום,
ראשית במסגרת בדיקות מקדמיות לפני קניית הדירה הנך היית אמורה לבדוק את מצב הדירה, סביר להניח כי בהסכם המכר ישנה התייחסות לכך כי בדקת את הדירה לגבי מצבה הפיזי ובהתאם לבדיקתך החלטת לקנות אותה במצבה כפי שהיא. כדי לראות אם אפשר לפנות בדרישה לפיצויים בגין הסתרת מידע מהותי במהלך כריתת ההסכם ולדרוש פיצויים בגין כך ,יש להגיע עם הסכם המכר לפגישת ייעוץ עם עו"ד.
ככל ומדובר בקיר חיצוני שהוא למעשה רכוש משותף בבנין, ניתן לפנות בדרישה לכל בעלי הדירות או לועד לקבלת החזר עבור התשלום שלך.
לגבי הגג התשובה היא זהה.
 
למעלה