חוסר תקשורת עם עובד תחתיי

M r N i c e

New member
חוסר תקשורת עם עובד תחתיי

הי אני מנהל צוות בתחום הפרסום ובו עובדים 6 אנשים תחתיי כבר תקופה של שנה וחצי. חלק מהעבודה היא לתת מענה לאנשים שעובדים במקביל אלינו. אחד מעובדיי הוא אדם מאוד ציני ומתנשא, דבר המקשה עליי לתקשר איתו ולהעביר לו משימות. תמיד תהיה לו בעיה, תמיד תהיה לו התחכמות או שאלה שתעכב את תחילת העבודה על המשימה. מאוד בירוקרט. מתייחס בזלזול ובהתנשאות לשאר העובדים הצריכים ממנו מידע ובעצם כמעט בלתי אפשרי לשתף איתו פעולה כלשהי. בקיצור לא מתאים לעבוד עם אנשים. העניין הוא שאני צריך להתמודד איתו (להעביר לו משימות ולתקשר איתו - מאוד בסיסי) ואין אפשרות אחרת כרגע. כתוצאה מכך אני פשוט לא מעביר לו משימות ואני רואה זאת כישלון אישי שלי. אני במבוי סתום רעיון? דן
 
האם

ניהלת איתו שיחת משוב על העיניין הזה? מה הטעם בלהיות בוס של מישהו אם אינך יכל להעביר לו משימות. מדוע אינך מבקש ממנו לעמוד בלוח זמנים? מדוע אין הוא חושש שיפוטר?
 
למעלה