אשה מרציפן
New member
חופש פעולה של נותני השירות
בעקבות הסיפור של wild rose על התגובה שקיבלה במסעדה אחרי ש"העיזה" לא לסיים את המנה ששילמה עליה מחיר מלא ולבקש לארוז, כולל התגובה הראשונה שכללה הקטנה של כמות האוכל מהמקובל, נזכרתי במקרים שחוויתי שירות עילג שכזה שכלל "התנגדויות" למתן השירות המלא, כשבקשות והערות לא עזרו תמיד.
מקרה אחד היה בדוכן מניקור אקספרס - כן, גם אני עשיתי את הטעות הזאת. יצא שנפלתי על מישהי שכנראה רצתה ללכת ולא אפשרו לה והיא הייתה עצבנית ולחוצה. אני ביקשתי לעשות מניקור "מלא", היא שמעה את הבקשה שלי ללא ספק, אבל לא ביצעה. אחרי השיוף היא אמרה לי לבחור לק, ואמרתי לה שאני חושבת שקודם צריך לבצע את המניקור, והיא העמידה פנים שלא הבינה אותי. כשאמרתי שוב ובצורה יותר ישירה ("קודם צריך להסיר את העור..") התגובה הייתה "לא!" בנביחה. בפועל הייתי צריכה לקום וללכת, אבל הרגשתי שאני שבויה במובן מסוים (היא הרי ביצעה כבר חלק מהעבודה...). בפועל שילמתי מחיר חלקי כי קיבלתי שירות חלקי, אבל אני הרי ביקשתי שירות מלא והייתי מוכנה לשלם על שירות מלא.
מקרה אחר דיי מוכר קרה לי לא אחת במסעדות - כשמלצרים לא מיידעים שמנה מסוימת מגיעה עם תוספת מסוימת, ואם לא מבקשים במיוחד אז לא מאפשרים לבחור. מקרה קצת יותר מוגזם קרה לי פעם כשקניתי ארוחת ילדים בפאסט פוד, וקיבלתי את מרכיבי הארוחה זרוקים בשקית ולא במזוודה הסטנדרטית, וגם לא קיבלתי הפתעה שאמורה להיות חלק מהארוחה. כששאלתי על זה, התשובה שקיבלתי הייתה שלא ביקשתי לארוז במזוודה (מסתבר שנדרשת בקשה מיוחדת), ולגבי ההפתעה - רק אחרי ששאלתי שאלו אם הארוחה מיועדת לילד או לילדה ונתנו לי לבחור בין כמה הפתעות...
באופן כללי אני גם לא אוהבת את התשובה הזאת "לא ביקשת" כשהיא מגיעה במקרים כאלו - אם מדובר במשהו סטנדרטי, לא צריך לבקש.
מה לכם יש לספר בנושא?
בעקבות הסיפור של wild rose על התגובה שקיבלה במסעדה אחרי ש"העיזה" לא לסיים את המנה ששילמה עליה מחיר מלא ולבקש לארוז, כולל התגובה הראשונה שכללה הקטנה של כמות האוכל מהמקובל, נזכרתי במקרים שחוויתי שירות עילג שכזה שכלל "התנגדויות" למתן השירות המלא, כשבקשות והערות לא עזרו תמיד.
מקרה אחד היה בדוכן מניקור אקספרס - כן, גם אני עשיתי את הטעות הזאת. יצא שנפלתי על מישהי שכנראה רצתה ללכת ולא אפשרו לה והיא הייתה עצבנית ולחוצה. אני ביקשתי לעשות מניקור "מלא", היא שמעה את הבקשה שלי ללא ספק, אבל לא ביצעה. אחרי השיוף היא אמרה לי לבחור לק, ואמרתי לה שאני חושבת שקודם צריך לבצע את המניקור, והיא העמידה פנים שלא הבינה אותי. כשאמרתי שוב ובצורה יותר ישירה ("קודם צריך להסיר את העור..") התגובה הייתה "לא!" בנביחה. בפועל הייתי צריכה לקום וללכת, אבל הרגשתי שאני שבויה במובן מסוים (היא הרי ביצעה כבר חלק מהעבודה...). בפועל שילמתי מחיר חלקי כי קיבלתי שירות חלקי, אבל אני הרי ביקשתי שירות מלא והייתי מוכנה לשלם על שירות מלא.
מקרה אחר דיי מוכר קרה לי לא אחת במסעדות - כשמלצרים לא מיידעים שמנה מסוימת מגיעה עם תוספת מסוימת, ואם לא מבקשים במיוחד אז לא מאפשרים לבחור. מקרה קצת יותר מוגזם קרה לי פעם כשקניתי ארוחת ילדים בפאסט פוד, וקיבלתי את מרכיבי הארוחה זרוקים בשקית ולא במזוודה הסטנדרטית, וגם לא קיבלתי הפתעה שאמורה להיות חלק מהארוחה. כששאלתי על זה, התשובה שקיבלתי הייתה שלא ביקשתי לארוז במזוודה (מסתבר שנדרשת בקשה מיוחדת), ולגבי ההפתעה - רק אחרי ששאלתי שאלו אם הארוחה מיועדת לילד או לילדה ונתנו לי לבחור בין כמה הפתעות...
באופן כללי אני גם לא אוהבת את התשובה הזאת "לא ביקשת" כשהיא מגיעה במקרים כאלו - אם מדובר במשהו סטנדרטי, לא צריך לבקש.
מה לכם יש לספר בנושא?