חוק הגנת הצרכן - חיוב שגוי בעסקה מתמשכת

חוק הגנת הצרכן - חיוב שגוי בעסקה מתמשכת

לקראת סוף "שנת מחיר" יצרתי קשר עם אחת מחברות התקשורת בה אני מנוי וביקשתי להתנתק בגלל שהמחיר אמור לקפוץ.
המוקדן איתו דיברתי אפשר לי להישאר לזמן נוסף באותו המחיר אותו שילמתי עד היום.
מאז, במשך כחודשיים חוייבתי במחיר הגבוה! ב 21/1/2014 שלחתי לחברת התקשורת פקס שכולל את פרטי המקרה ופרטי המנוי שלי ובו אני דורש להיות מחוייב על פי המחיר שסוכם ולקבל החזר רטרואקטיבי על החודשים הקודמים ובנוסף את הפיצוי על פי חוק (לדעתי 16 ש"ח מגוחכים או משהו כזה). כשבוע לאחר קבלת הפקס יצרו עימי קשר טלפוני ובו אמרו שהפקס יתקבל ובימים הקרובים יצור איתי קשר נציג אחר של החברה.
עד היום, כחודש וחצי לאחר שליחת הפקס לא קיבלתי החזר ולא נוצר עימי קשר והיום אף קיבלתי חשבונית נוספת על הסכום הגבוה.

מה האופציות העומדות בפני כעת ?
 
תגיש תביעה, ודרוש פיצוי

ללא הוכחת נזק בסכום של 10,000 ש"ח לפי סעיף 31א לחוק הגנת הצרכן.

רוב הסיכויים שלא תקבל את מלוא הסכום הזה (אלא חלק קטן ממנו), אבל החיובים הגבוהים ייפסקו, וייתכן שתקבל פיצוי מסוים.
 
למעלה