חוק הטכנאים - שעתיים או ארבע שעות?

חוק הטכנאים - שעתיים או ארבע שעות?

בעקבות חוק הטכנאים החוכמה המקובלת הייתה שהחוק אומר שאסור לטכנאי לאחר מעבר לשעתיים ביחס לשעה שנקבעה, אבל רק על איחור של 4 שעות מגיע פיצוי של 300 שקל ועל איחור של 5 שעות פיצוי של 600 שקל. אפשר לראות את הדעה הזאת למשל במאמר של עו"ד אפי אהרונוב:
http://www.lawforums.co.il/fullArticleDetails.aspx?id=141418

אבל הסתכלתי בפסק הדין הזה:
http://www.consumers.org.il/files/files/pzak-din/hot-huk-tehnaim-1.pdf

שבו נקבע ללקוחה טכנאי של הוט בין 7:30 ל-9 ובסוף הוא הגיע ב-12:30 והחברה נתנה פיצוי של 600 שקל. אז אני רואה שתי דרכים לפרש את הפסיקה הזו: או שהחברה התחילה לספור 5 שעות (לשיטת עו"ד אהרונוב) מ-7:30 עד 12:30 וכך הגיעה ל-5 שעות שמזכות בפיצוי בסך 600 ש"ח, או לחלופין שהיא התחילה לספור 3 שעות מ-9 ואז הגיעה ל-3 שעות שמזכות בפיצוי של 600 ש"ח (שלא לפי שיטת עו"ד אהרונוב).

אז מה הפרשנות הנכונה של החוק, האם הפיצוי הכספי מתחיל אחרי שעתיים או אחרי ארבע שעות?
 
האם החוק מתייחס לגודל חלון הזמן של הטכנאי?

החוק קצר ופשוט ולהבנתי הוא לא מתייחס לכך כלל אלא אומר שבכל מקרה הצרכן לא אמור להמתין יותר משעתיים לטכנאי, ואם עברו שעתיים מגיע לו פיצוי של 300 ש"ח, ואם עברה שעה נוספת אז 600 ש"ח.

כלומר השעתיים שמופיעות בתחילת החוק הן אותן שעתיים שמופיעות בהמשכו.
 
למעלה