לפי מה שידוע לי, מגיע לי פיצוי על איחור של הטכנאי, שאמור היה להגיע בין 2 ל 4, בשעה 3 ועשרים התקשרו אלי מהחברה שהטכנאי יאחר ויגיע עד 6. לא כל כך הסכמתי, בכל זאת חיכיתי לו עד 6 ויצאתי. הטכנאי התקשר אלי ב 6 ועשרים כדי להצטער על האיחור. האמת, לא הבנתי ממנו אם רצה עדיין להגיע, או שרק ביקש לתאם מועד חדש. (גם לא משנה, כי כבר לא הייתי בבית)
הטיפול היה צריך להיות של חברת אינטרנט.
1. האם שינוי תשתית נכנס לחוק הטכנאים?
2. לפי מה התחשיב של הפיצוי?
3. הכי חשוב - כשהתקשרו אלי מהחברה והזכרתי להם את חוק הטכנאים, הם לא התכחשוה, אבל אמרו לי שהתשלום חל על הטכנאי ולא על החברה. (הם משלמים ודורשים החזר מהטכנאי) האם זה נכון?
כי באיזשהו מקום, אני מרחמת על הטכנאי שאמר לי שהוא חדש, רק שבועיים בחברה, שהכל הסתבך לו. וגם, לפי המבטא הוא ערבי, (בכללי אין לי בעיה עם כך), רק שבמצבנו היום זה קצת מפחיד לדרוש ממנו כסף, במיוחד שהכתובת שלי ידועה לו.
אז מה נכון פה?
תודה.
הטיפול היה צריך להיות של חברת אינטרנט.
1. האם שינוי תשתית נכנס לחוק הטכנאים?
2. לפי מה התחשיב של הפיצוי?
3. הכי חשוב - כשהתקשרו אלי מהחברה והזכרתי להם את חוק הטכנאים, הם לא התכחשוה, אבל אמרו לי שהתשלום חל על הטכנאי ולא על החברה. (הם משלמים ודורשים החזר מהטכנאי) האם זה נכון?
כי באיזשהו מקום, אני מרחמת על הטכנאי שאמר לי שהוא חדש, רק שבועיים בחברה, שהכל הסתבך לו. וגם, לפי המבטא הוא ערבי, (בכללי אין לי בעיה עם כך), רק שבמצבנו היום זה קצת מפחיד לדרוש ממנו כסף, במיוחד שהכתובת שלי ידועה לו.
אז מה נכון פה?
תודה.