חוק הטכנאים

  • פותח הנושא evike
  • פורסם בתאריך

evike

Well-known member
מנהל
לפי מה שידוע לי, מגיע לי פיצוי על איחור של הטכנאי, שאמור היה להגיע בין 2 ל 4, בשעה 3 ועשרים התקשרו אלי מהחברה שהטכנאי יאחר ויגיע עד 6. לא כל כך הסכמתי, בכל זאת חיכיתי לו עד 6 ויצאתי. הטכנאי התקשר אלי ב 6 ועשרים כדי להצטער על האיחור. האמת, לא הבנתי ממנו אם רצה עדיין להגיע, או שרק ביקש לתאם מועד חדש. (גם לא משנה, כי כבר לא הייתי בבית)
הטיפול היה צריך להיות של חברת אינטרנט.
1. האם שינוי תשתית נכנס לחוק הטכנאים?
2. לפי מה התחשיב של הפיצוי?
3. הכי חשוב - כשהתקשרו אלי מהחברה והזכרתי להם את חוק הטכנאים, הם לא התכחשוה, אבל אמרו לי שהתשלום חל על הטכנאי ולא על החברה. (הם משלמים ודורשים החזר מהטכנאי) האם זה נכון?
כי באיזשהו מקום, אני מרחמת על הטכנאי שאמר לי שהוא חדש, רק שבועיים בחברה, שהכל הסתבך לו. וגם, לפי המבטא הוא ערבי, (בכללי אין לי בעיה עם כך), רק שבמצבנו היום זה קצת מפחיד לדרוש ממנו כסף, במיוחד שהכתובת שלי ידועה לו.
אז מה נכון פה?
תודה.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
ממש לא נראה לי שאתה אמור לדרוש כסף מהטכנאי. זאת החברה שאמורה לפצות אותך.
 

evike

Well-known member
מנהל
אני לא אמורה לדרוש מהטכנאים אלא מהחברה, והם שמתקזזים אח"כ עם הטכנאים. בכל זאת זה מה שנאמר לי בחברה.
ואגב, אחרי כל כך הרבה שנים אתה עדיין לא יודע שאני אישה...
 

evike

Well-known member
מנהל
אתמול הטכנאי היה אצלי (לא ההוא שלא הגיע), ושאלתי אותו מי משלם לפי חוק הטכנאים. התשובה שלו קצת הדהימה אותי. מי שמשלם בסופו של דבר, הם הטכנאים, ולא רק בחברה המדוברת. אמר שיודע שזה לא חוקי והחברות בד"כ מסתירות זאת, אבל, זה כאילו הם משלמים למנוי, רק שדורשים החזר מהטכנאים.
הבנתי מהשיחה עם הטכנאי שלא הגיע, שממש אבל ממש נשמע לחוץ, שהתנצל והסביר מדוע לא הגיע בזמן (אני אמרתי לו כבר לא להגיע כי יצאתי מהבית)
אז החלטתי לא לדרוש את התשלום.
 
למעלה