זה אומר שמשקיעים בחנ"מ הרבה יותר בשילוב
זה אומר שהשילוב נותר, ואף ביתר שאת, ה"ילד החורג".
התקציב לא הולך אחרי הילד, כמו שועדת דורנר קבעה בזמנו,
אלא הילד עלול ללכת אחרי התקציב לחנ"מ,
אלא אם הוריו בעלי אמצעים ואנרגיות והצוות החינוכי המשלב חדור מוטיבציה...
ילדים המוגדרים בתפקוד מאד גבוה, עלולים לא לקבל זכאות לתמיכה כלשהי.
והועדות המחליטות יהיו בידי נציגי משרד החינוך- אנשים שאינם מכירים כלל את הילד
ומונחים ע"י שיקולי המערכת ולאו דוקא טובת הילד.
 
הנה הסבר ברור
https://www.shiluv-bizchut.info/