חורים בצמיג טיובלס

israelX3

New member
חורים בצמיג טיובלס

במהלך הרכיבות האחרונות, נוספו חורים וקרעים קטנים לצמיג. החומר לא מצליח לסתום לגמרי, כי האויר יורד לאיטו. הוספתי חומר, אבל נראה לי שזה לא ממש עזר. יש איזה פתרון שאפשר לישם כמו להדביק גומי טלאים?? ואם כן, אז מהצד הפנימי של הצמיג? מה אתם אומרים?
 
במצב הנוכחי אין ממש מה לעשות...

כשתחליט להחליף צמיג תנפח בו יותר אוויר כדי שלא יקרע, ולאט לאט תוריד עד שתקבל איזון בין אחיזה ועמידות. צוף
 

israelX3

New member
יש פתרון מתחום הרכב: "תולעי" גומי

"תולעי" גומי + דבק, מישהו ניסה? ודרך אגב, דווקא נפחתי לחץ גבוה, אבל יש סינגלים אכזריים בכרמל ובמירב.. הצמיג: ספשלייזד אדרנלין פרו.
 
אה זה מסביר הכל

הצמיגים של ספשלייזד לא בידיוק טובים למשהו תקנה מקסיס ותפתור את כל הבעיות
 

israelX3

New member
הוספתי חומר, ניפחתי ונראה שהסתדר..

ניפחתי ל-41 PSI. חוץ מזה,אני דוקא מרוצה מהצמיג,יש לו אחיזה מדהימה, ולא במחיר של התנגדות לגלגול. העסק שרד היום 27 ק"מ גם של סלעים חדים : אוניברסיטה-כלח-אלון- שוקף-אלון-אוניברסיטה! השפריץ מהחור קצת חומר כמה פעמים, וזהו
 
אצלי עבדו שני הפתרונות

אצלי עבדו שני הפתרונות - "תולעי גומי" מאולתרים (פסים דקים מפנימית ישה) - סותם חורים קטנים יחסית. יתרון - ניתן להכניסו מבלי לפרק את הצמיג. פעם (בקרע יותר רציני) הדבקתי תלאי (מערכת תיקון רגילה) בצד הפנימי של הצמיג - מחזיק כבר מספר חודשים.... חסרון - פירוק הצמיג וניקוי טוב של השטח הפנימי.
 

ofan sport

New member
תולעים גומי

לא ניסתי ,לפי דעתי זה לא יעבוד מאחר שצמיגי האופנים לא מספיק עבים וקשים כמו צמיגי הרכב ,משה
 
עובד מצויין - יחד עם החומר

עובד מצויין - יחד עם החומר - מקטן את החור ונותן לחומר "להקרש". השתמשתי בהצלחה בשיטה זו לפחות פעמיים.
 

timon1

New member
או שהכי פשוט

תבחר צמיג שיודע לאחוז גם בלחץ נורמלי= כזה שימנע מפגש צמיג/ג'אנט בכל פעם שתעלה על גרגר חצץ. לקנות צמיגים שלא תואמים את אופי הרכיבה ואז להוריד אוויר כדי לשפר אחיזה, אינה האופציה הכי מוצלחת שקיימת. תלמד לבחור צמיג לפי ייעוד והתאם לך את הצמיג האידיאלי בשבילך. בהצלחה.
 

israelX3

New member
הצמיג הנ"ל הגיע עם האופניים..

והוא מתאים לXC אגרסיבי ושבילים. מתאים ליעוד של ה- STUMPJUMPER COMP, ולסגנון שלי. חוץ מזה לא ציינתי שהורדתי לחץ ואז "התחורר" הצמיג. זה קרה בלחץ נורמלי ~40 PSI מעבר לכך, כפי שציינתי קודם, אני מרוצה מהצמיג.
 

timon1

New member
ייעוד זה יפה אבל...

הדבר הכי חשוב אליו יש להתאים את הצמיג הוא תוואי הקרקע שבו אתה רוכב [כיוון שבארצנו יש הרבה תוואים ולא לכל אחד יש רצון ו/או כסף לקנות צמיג לכל שטח, רובנו מתאימים אותו ל"מגרש הביתי" שלנו], זה שהוא בא על האופניים לא אומר שהוא הצמיג שהכי מתאים לך אם כי האפשרות קיימת בחלק מהמקרים. המושג ALLROUND [איך שלא כותבים את זה] הוא די כללי ועל פי רוב יספק את הרוכב אבל לא תמיד וגם שם יש סוגי תאימות שונים לכל חברה, אם אתה מרוצה מהצמיג ומוצא אותו כהכי מתאים לך אישית, עשית את שלך, בהצלחה.
 
קונים צמיג חדש

אני גם בסרט הזה כל חצי שנה .מומלץ צמיג שמיועד לטיובלס כמו נביגל טיובלס.
 

ido pro

New member
גם צמיגים של 2 שכבות יהיה טובים

בעצם הם מומלצים לטיובלס (הקירות שלהם יותר עבים) הם יותר עמידים הם לרוב חוטפים פחות פנצרים ואת אלו שהם חוטפים הם אמורים ליהיות קטנים יותר הם הרבה יותר עמידים לקרעים ויש כאלו עים 4 שכבות אבל זה כבר מוגזם
 

ido pro

New member
בפעם הבהה תיקרה טוב את מה שרושמים

"אבל זה כבר מוגזם"
 

ido pro

New member
ל 4 שכבות

יש צמיגי 2 שכבות בסביבות ה 800 גרם ואפילו פחות (לפי מה שזכור לי) אבל לא בטוח בכל מיקרה החיסרון של תוספת ה 200- 400 גרם הזה יכול לימנוע הרבה בעיות
 

psycho killer11

New member
אבל זה צמיג UST.

לא דופן כפולה כמו שהתכוון עידן. את הצמיג הזה אני מכיר השאלה אלייך כמי שמכיר את הצמיג האם העמידות שלו פחותה עכב המשקל הנמוך יותר.
 
למעלה