חורף! וגשם מטפטף על העורף

S r 35

New member
חורף! וגשם מטפטף על העורף ../images/Emo183.gif

יורד אצלנו גשם מבול. עברנו ל MODE חורף
שבוע טוב ונעים לכולכם
 

frige

New member
גם פה יורד גשם, ירד מבול

ואני כל כך שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת את החורף. אם עד עכשיו לא אהבתי את החורף עכשיו אני ממש ממש שונאתת אותו עם ילדים. כבר זה התחיל. אלעד עם דלקת עיניים חריפה, משתעל, איתי גם משתעל והצרוד. הנשימות שלהם נוראיות. אין לי כח שוב לאסטמה, אינהלציות, משאפים וכו'... הרופא בסוף מתחיל לעבוד רק בשתיים אז אני אלך עם שניהם בשתיים ואדחה למחר את כל הסידורים שלי. הורס אותי לראות אותם ככה. לא ישנו כל הלילה. לילה לבן היה לנו. כבר אמרתי שאני שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת את החורף. אז שוב אומר זאת. יש מן עצבות כזו בחורף, לא יודעת להסביר אותה. שיהיה חורף נעים וחמים ובריא לכולם.
שרית
 

frige

New member
הנה עכשיו הם גם

התחילו לצפצף. הנשימות הכבידות האלה. כאילו חריקות. ממש מעצבן. בא לי ממש לבכות כבר מזה. ממש קשה לי כשהם חולים. נפשית קשה לי עם זה. אני לא מסוגלת לשמוע אותם מחרחרים בצורה כזו. נראה לי אקח אותם שוב להומאופתיה, שנה שעברה זה דווקא עזר. כל היום הם עם נזלת, שיעולים, נשימות כבידות וציפצופים. מקווה שכמה שיותר מהר זה יעבור להם. סיוט לעשות 8 פעמים ביום אינהלציה. למה 8? 4 לכל אחד. מקווה שזה לא מה שיהיה לנו השנה כי זה יותר קשה עכשיו. שנה שעברה עוד אפשר היה להחזיק אותם חזק בשביל שהם לא ישתוללו. מצטערת שאני נשפכת ככה, פשוט עצוב לי שהם לא מרגישים טוב. תודה על ההקשבה שלכם. אלה - מה קורה? נראה לי שאולי בכל זאת ההימור שלי היה נכון? היום הוא היום? שיהיה רק טוב ובריאות לכל. שרית
 
שרית מאחלת לבנים שלך החלמה מהירה

עצוב שזה קורה לילדים ואנחנו בחוסר עונים. אולי בכל זאת תלכי על רפואה אלטרנטיבית. הרבה פעמים זה יותר יעיל מכל האינלציות. ואנחנו פה בשביל לשפוך ת'לב. אם עוד היינו יכולים לעזור במשהו. אז תרגישו טוב. החורף רק מתחיל, אבל שמחלות לא יתחילו.
גם אני שונאת שחשוך ומעונן. אבל שירז כל כך מאושרת פתאום מזה. מתחננת שנלך לטייל עם מעיל ומטריה. כנראה ילדי חורף אוהבים חורף וילדי קייץ את הקיץ? מה דעתכם?
 
למעלה