חושב ללמוד שוק ההון במיטב

Beetlejuice68

New member
חושב ללמוד שוק ההון במיטב

אני מעוניין להתחיל ללמוד שוק ההון לעבודה פרטית ועצמאית. לא לעבוד אצל מישהו כמשקיע אלא להתחיל להבין את נושא שוק ההון והשקעות בבורסה. חשבתי ללכת ללמוד במכללת מיטב. מישהו למד שם, או יכול להמליץ או לא להמליץ... חשבתי ללכת אליהם ולסגור שאני רוצה שיעור נסיון לראות איך המרצה ואיך בכלל אני מתחבר לדברים. מה אתם אומרים? תודה,
 

אושר מ

New member
לא מכירה את הקורסים לאדם הפרטי

אבל אני לומדת במיטב ומאוד מאוד מרוצה
 

Beetlejuice68

New member
אני מבין שאת לומדת ל"מקצוע"

איך זה? מומלץ מה שאת לומדת , ללמידה לאדם הפרטי שרוצה להמשיך בעבודתו אך להתעסק בבורסה במקביל? תודה.
 

אושר מ

New member
אני חושבת שאם אתה רוצה משהו לעצמך

אז אין סיבה לעשות את המסלול המלא שעושים מי שרוצים רישיון של הרשות לני"ע.
 

Beetlejuice68

New member
עכשיו אני מתלביט בין מיטב למגמות?

שניהם מעבירים סדנאות ללימודי שוק ההון מגמות 25 מפגשים ב4800 שקל מיטב 12 מפגשים ב 2600 השאלה מי יתן לי כלים טובים יותר להתחיל להשקיע בשוק ההון?
 

Beetlejuice68

New member
השואות בין המכללות

הבעיה שאני ממש לא מבין בתחום אני מציג את הסילבוסים של שני המכללות מטב 2600 שקל סילבוס קורס השקעות בשוק ההון שיעור 1 - מבוא לשוקההון ומושגי יסוד מבוא למקרו כלכלה, שוק הכסף, שוקההון, סוגי הריביות וסוגי אינפלציה. השוק הראשוני והשוק המשני, הנפקהוהצעת מכר, חברה ציבורית וחברה פרטית, מכירה בחסר. שיעור 2- רצף- שיטתהמסחר בבורסת ת"א מדדי מניות ועדכונם, שיטת המסחרבבורסה. שיעור 3 -אינדיקטורים לקבלת החלטות השקעה הצעת רכש, תנועות בעלי עניין, השתלטותעוינת, מכפיל רווח ומכפיל הון. שיעור 4 - אגרות חובואג"ח להמרה אגרות חוב ממשלתיות וקונצרניות, מושגייסוד וכללי השקעה. סוגי אג"ח, דרוג חוב, משך חיים ממוצע, בטחונות. שיעור 5 - קרנותנאמנות ותעודות סל מהי קרן, איך מחשבים שערי קרנות,תשואה וסיכון בקרנות, סוגי קרנות הנאמנות, דירוג קרנות נאמנות, איך בוחרים קרןנאמנות? מהי תעודת סל, איך מנהלים תעודות, סוגי התעודות הקיימות בשוק. שיעור 6 - מסחר מעשי – מפגש liveעם מסחר בוול- סטריט והצגת משחקמשקיעים סיור בחדר המסחר בבית ההשקעות מיטב, הכרת האפליקציה של המשחק וקביעת כללי המשחק. הכרת הבורסות המרכזיות בארה"ב ושיטותהמסחר, הכרת מערכות מסחר לוול סטריט, הכרת פקודות המסחר הבסיסיות, אסטרטגיות השקעהבסיסיות: כיצד להגדיר מטרות, כיצד לבחור מניות ומה בודקים לפני בחירה. מידענותפיננסית לוול סטריט: היכן נמצא המידע העדכני והרלוונטי ביותר? שיעור 7- ניתוח טכני 1 – מבוא והכרת התיאוריה של צ'ארלס דאו הכרות עם שיטת הניתוח הטכני, סוגיהגרפים המקובלים, כללי המסחר הבסיסיים, הנחות יסוד של השיטה, הפסיכולוגיה שלהמסחר- המרכיבים הפסיכולוגיים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות, התיאוריה של צ'ארלסדאו- סקירה כללית של התיאוריה והתפתחותה, מעבר על פני הנחות היסוד. שיעור 8 - ניתוחטכני 2 – סוגי המגמות בשוק המגמות הקיימות בשווקים, כיצד להגדירמגמות ארוכות, כיצד להגדיר מגמות בינוניות, איזו מגמה חשובה יותר למשקיע, כיצדלחפש את המניות המיועדות לקניה? שיעור 9 - ניתוחטכני 3 – ניתוח מחזורי המסחר ואיתותי קנייה חשיבותן של מחזורי המסחר, זיהויירידות שהן לצורך עליה. איתותי קנייה ומכירה- כיצד מתפתחת מגמה, מהי הנקודההראשונית בה אפשר לבצע פעולת קנייה או מכירה ברמת סיכון נמוכה, נלמד מודלים לקניהקרוב לנקודת המפנה ומודלים להצטרפות למניות בעלייה, נלמד להגן על ההשקעה בצורהחכמה ולתת לרווחים להצטבר. שיעור 10 - אופציותמעו"ף מהי אופציה, סוגי האופציות, אופציות call ו- put, ניתוח הפרמטרים הנגזרים ממחיר האופציה. שיעור 11- קופות גמלוקרנות פנסיה הסדרים פנסיוניים במדינת ישראל,שינויי חקיקה אחרונים, למה חסכון פנסיוני ארוך טווח, הכרת מאפייני המוצריםהפנסיוניים: קופות גמל, קרנות פנסיה,ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות. שיעור 12- ניהולתיקי השקעות הלכה למעשה איך מנהלים תיק אג"ח ותיק מניות?איך בוחרים מנהל תיקים, שיטות עבודה של מנהלי תיקים,סיכום משחק משקיעים והקורס כולו. מגמות 25 שיעורים 4800 שקל השקעה בבורסה הלכה למעשה (הרצאת פתיחה) שיטת המסחר בבורסה קרנות נאמנות 1 קרנות נאמנות 2 תעודות סל אגרות חוב 1 אגרות חוב 2 אגרות חוב 3 אגרות חוב תרגול 4 אגרות חוב להמרה 5 אגרות חוב להמרה תרגול 6 כתבי אופציה כתבי אופציה תרגול מעו "ף 1א מעו "ף 1ב מעו "ף 1ג מעו "ף 1ד מעו "ף 1ה הערכת שווי מניות 2 הערכת שווי מניות 2 בורסות חו"ל 1 בורסות חו"ל 2 ניהול תיק השקעות מבוא לניתוח טכני מכשירי השקעה מתקדמים הרצאות העשרה מה אתם חושבים שכדאי?
 

noam4u

New member
קצת סדר

היי קודם כל, השאלה הראשונה היא האם רוצים לקבל רק עקרונות והבנה שטחית וכללית (מונחים וכו') ואז מיטב זה התשובה. לחילופין, אם המטרה היא להעמיק קצת יותר ולהבין את הדברים לעומק ולדעת בפועל איך לסחור ולהשקיע - מגמות זה התשובה. זה ההבדל. כמו כן, מגמות עוסקים בעיקר בהכשרת משקיעים במגוון רחב מאוד של קורסים ותחומים, ומיטב מעבירים רק קורסים בסיסיים של "הכרת שוק ההון". ההתמחות של מגמות זה הכשרת משקיעים. ההתמחות של מיטב זה בית השקעות. וזה הבדל גדול... האם אתה רוצה ללמוד איך להשקיע וללמוד את שוק ההון או רוצה רק קורס בסיסי ושיטחי. תשאל גם מי צוות המרצים, ולא רק את הסילבוסים. זה אפילו יותר חשוב. מקווה שעשיתי קצת סדר. שבת שלום
 

ענת 2808

New member
לימודים במיטב

שלום רב, אני רוצה לתקן את כאן את מה שכתב נועם. אני עשיתי קורס במיטב 'השקעות בשוק ההון' והייתי מרוצה מאוד. בזכות הקורס קיבלתי ידע ותיאוריה בתחום בשילוב פרקטיקה והכנה לקראת מסחר. בקורס אפילו היה לנו משחק משקיעים וסחרנו בכסף וירטואלי באמצעות תוכנת מסחר, ניתחנו ביחד הצלחות ולמדנו בזכות טעויות של החברים בקורס. המרצה שלהם היה סוחף ונתן מענה לכל התלמידים בכיתה ולצרכים שלהם.כיום אני וחברים נוספים בקורס סוחרים באופן עצמאי וכל זאת באמצעות הכלים שקיבלנו בקורס. אני ממליץ בחום על הקורס של מיטב!
 

havasi

New member
מכללת מיטב

לאחרונה סיימתי לימודי ייעץ השקעות ניהול תיקים . קורסים במקצעית א ו-ב תשלח אלי את הסילבוסים של מכללת מגמות ואשמח לסייע לך בהחלטה.
 
קודם לחפש מכללה הנותנת סדנא לדוגמא אונליין

מכללה איכותית ואמינה קודם כל מדגימה שיעורים אונליין חינם לדוגמה כדי לספק לך דוגמה לתוכן השיעורים וסגנון הלימודים לא כדאי ישר לקפוץ לכל קורס רק כי המכללה מפורסמת יותר ממכללות אחרות האיכות והאמינות וההתקדמות הטכנולוגית של המכללה היא החשובה ולא דווקא זו המפורסמת יותר חומר למחשבה!
 
למעלה