חזרנו לקפריסין

Dror Artzi

New member
חזרנו לקפריסין

טוב לחזור לקפריסין אחרי כל כך הרבה שנים של אגרות בשמיים
ההשתתפות הישראלית היתה מרשימה - 32 מטוסים ובהחלט עשתה את האפקט המתאים.
כל המברכים בסימינריון / כנס בירכו גם ב"שלום" והגדילה לעשות נציגת שדה התעופה בפאפוס
שממש ביקשה והתחננה שנבוא וננחת גם אצלה ולא רק בלרנקה - אז אמרנו שנבוא.
שעה ועשר דקות מחיפה, טיפול VIP בנחיתה ובכניסה , 108 יורו אגרה ליומיים (2 טייסים + 2 נוסעות),
אוכל טוב (הירקות שלהם בסלט עם טעם של פעם), - אין ספק שווה לחזור למסורת של פעם
כשקמנו בבוקר וקפצנו לשם לצהריים.

דרור
 
אהלן דרור

הוצאת לי את הריר מהפה! לא יפה על הבוקר...............:)
32 מטוסים? כל הכבוד לאגודה וליושב בראשה!!! לעניות דעתי זהו הישג פנטסתי!

בברכה - יוסי
 

Dror Artzi

New member
כן, כל הכבוד לאגודה

והאגודה גם חילקה לכל משתתפי הכנס דיגלונים יפים ביותר עם הכיתוב:
AOPA ISRAEL
RETURN TO CYPRUS
FLY IN 2014
בהחלט יפה ומרשים ואולי גם מחווה קטנה זו תשפיע על הקפריסאים
לשמור על האגרות המופחתות
 

mike300L

New member
אין ספק, מאז הוחלף הועד והיו״ש, האגודה פועלת,

ונלחמת למען זכויות הטייסים, כך צריכה להתנהל אגודה במאה ה 21. כל הכבוד.
 

טל ר

New member
מייק, אני קורא לך

ולכל הישראלים האחרים בחו"ל החושבים כך - תמכו והצטרפו לאגודה (אפילו שבאמת לא יצא לכם שום דבר מזה).
 

mike300L

New member
חבר AOPA , EAA ו IAC בארץ איני מתכנן לטוס!

אבל עדיין חושב שהאגודה הישראלית סוף סוף פועלת לזכויות הטייסים, ולא רק למימון תחרויות נחיתה וטיולים בעולם של היושב ראש.
 

mike300L

New member
אם יום אחד יהיו שני טייסי אוירובטיקה עם נסיון

בתחרויות, ויהיו פעילים ברמת unlimited, אצטרף לאגודה במטרה לבנות נבחרת (מינימום שלושה טייסים) ולייצג את ישראל בתחרויות הבינלאומיות. מיקי גולן כבר יש ואיני יודע אם הוא עדיין מתאמן וחותר להגיע לתחרויות, במידה וכן צריך עוד אחד.
 

טל ר

New member
אני חבר AOPA, מצטרף ל-EAA בשנים

בהן אני ב-Oshkosh, ובקיץ החולף הצטרפתי ל-AOPA ישראל, למרות שאין ברשותי רישיון ישראלי ואין בכוונתי לטוס בישראל.
 

tomerhm

New member
שאפו ענק לאגודת התעופה

אני שמח שדברים מתחילים להתקדם בכיוון חיובי, קודם שתהיה עוגה לאכול ורק אז מכינים את הקצפת

תודה רבה!
 

רמי בר1

New member
32 מטוסים זה מרשים.

לא חשבתי שיש כ'כ הרבה מטוסי GA שמישים וטסים,לפחות ממה שאני שומע בקשר בשבתות בחצי הארץ הדרומי.
כל הכבוד, כן ירבו.
 

דש1

New member
"רק" 29 GA ועוד 3 LSA!!

הצטרפנו לאחינו הגדולים - שלושה טכסנים.
שווים בין שווים.
משייטים 120 קשר (לא מי"ש!).
מצויידים בכל טוב אוויוני כולל AP.
יחד עם זה יודעים לטוס ליד רמי בר רק הרבה יותר מהר....
קפיצה קלה ללרנקה וחזרה. תמונה מצורפת - טכסן בלרנקה.
אחרי שחרשנו כבר את כל איי יוון שלא לדבר על כך שהטכסנים החדשים שלנו הגיעו בהטסה עצמית מהיצרן באיטליה לפני חודש.
ממליץ לכל LSA להצטרף לאגודת ה GA תמורת 100 ש"ח לשנה - עוד חידוש של היו"ר ירום הודו - שי פופר. כה לחי!
 

רמי בר1

New member
אני רואה שחוץ מסירה,יש לך גם מצנח.

מעכשו תנגב חומוס בקפריסין? יותר קרוב מאשר אילת.
 
היכן ראית שכתבתי מיש?

אולי התכוונתי קמש?
דרך אגב, איזה מהירות. TAS או IAS ובאיזה גובה אני טסתי ב-8500 רגל וקיבלתי כ-108 קשר מכשירית שזה בערך 126 קשר אמיתית.
 

רמי בר1

New member
רוב האזמים טסים במי'ש.

החדשים בקשר.רק הדגשתי את זה.
בכל מקרה,בטיסה לקפריסין אין משמעות לעשרה קשרים לכאן או לכאן.
בסוף כולם מגיעים....
 

טל ר

New member
נכון - ואפילו כשמגיעים אליה

באופקית וישרה, זה עם maximum continuous power (רוב האנשים שאני מכיר לא טסים ככה...).
 

דש1

New member
קורע צורה?

ממש לא. הוא עושה את זה בעדינות ובחלקות ללא שום ויברציה.
 
למעלה