חזרתי מהצפון

מצב
הנושא נעול.

euronitzan

New member
ה18-360 היא השקטה ביותר

אכן - מאוד נעים לנסוע בו.
דווקא ה-OC-500 נראה לי מאוד רועש בפעם האחרונה שנסעתי בו, יותר מה-B12B ויותר מה-18.360.
ה18-360 היא השקטה ביותר
מבין השלדות שציינת... הOC500 לא נורא רועש, אבל רוב הרעש שלו נפלט פנימה, משום מה.
 
אכן. איך התהפכו היוצרות...../images/Emo8.gif

ה18-360 היא השקטה ביותר
מבין השלדות שציינת... הOC500 לא נורא רועש, אבל רוב הרעש שלו נפלט פנימה, משום מה.
אכן. איך התהפכו היוצרות...

יש לי הרגשה שקצת חיפפו בבידוד. בכל אופן, תענוג לנסוע בשתי המכונות!
 
אני עוד לא נסעתי ב....

אכן. איך התהפכו היוצרות...

יש לי הרגשה שקצת חיפפו בבידוד. בכל אופן, תענוג לנסוע בשתי המכונות!
אני עוד לא נסעתי ב....
18360 אבל כן נסעתי במאנים הישנים של אגד נראה לי 18-350. הם גם יחסית לא רועשים. ה OC 500 נסעתי בו באיריזרים החדשים גם בסנצ'ורי וגם בשני שנראה כמו דולין. הם שקטים. כנראה בחו"ל יודעים לבודד יותר טוב מאיתנו
 
מסכנים הנהגים....

האיי-זיפט הרבה יותר שקט בנסיעה
מה-ZF, ובעליות סוחב גם יותר טוב. הבעיה כשיש תחנות...
מסכנים הנהגים....
של אגד תיור ונופש. אני מתכוון לאלו שעובדים על קו הסעת עובדי המלונות מדימונה לים המלח. הרי יש להם את 88-220-01 פנימי 34421. המכונה הזו היא אפולו, ובאפולו יש את האי-זיפט. בקיצור עד שהם זזים מתחנה, לוקח זמן את האוטובוס הזה מחליף הילוך... אבל בעליות, יש לו כוח אפילו יותר מה-ZF.
 

fireman

New member
סידור כסאות וסוג הכסאות

בחחיך, אין מקום לשבת כמו בן אדם
ב-O405 חוץ מבכיסא הנהג... ואני בכלל 1.72 מטר...
סידור כסאות וסוג הכסאות
הם דבר דינמי שניתן לשנות, לא מדובר בעניין טכני עם האוטובוס כי עם בחוסר מחשבה בתכנון המרכב שכמו שאנחנו כבר יודעים.....כמו עוד הרבה זבל אחר שנוסע על כבישי מדינת ישראל, תוכנן בארץ.
 
נוסעים רגילים ,

סידור כסאות וסוג הכסאות
הם דבר דינמי שניתן לשנות, לא מדובר בעניין טכני עם האוטובוס כי עם בחוסר מחשבה בתכנון המרכב שכמו שאנחנו כבר יודעים.....כמו עוד הרבה זבל אחר שנוסע על כבישי מדינת ישראל, תוכנן בארץ.
נוסעים רגילים ,
שלא מתמצאים באוטובוסים כמונו לא מסתכלים על המנוע או המרכב ובאיזה ארץ הוא נוצר, מבחינתם הנוחות יותר חשובה.
 

raminec

New member
../images/Emo45.gif

נוסעים רגילים ,
שלא מתמצאים באוטובוסים כמונו לא מסתכלים על המנוע או המרכב ובאיזה ארץ הוא נוצר, מבחינתם הנוחות יותר חשובה.

מה מעניינת אותי כנוסע עלות התחזוקה של האוטובוס, או נוחות הישיבה של הנהג? אני רוצה כיסאות מרווחים, נסיעה שקטה ואם אפשר שיכוך זעזועים סביר.
 
דווקא יש

בחחיך, אין מקום לשבת כמו בן אדם
ב-O405 חוץ מבכיסא הנהג... ואני בכלל 1.72 מטר...
דווקא יש
במושב שמולו נמצאים המושבים ההפוכים. שם יש מקום לרגליים (ואני 1.82). מה שבטוח, לעולם אל תשב בO405 במושב מאחורי הדלת האחורית. אמנם בדגמים אחרים יש מקום לרגליים שם, אבל לא בO405.
 

אורי404

New member
שמח שגם אתה נהנת מפסח הזה שבא

חזרתי מהצפון
חג שמח לכולם. חזרתי מחופשה בטבריה + טיולים, ובאמתחתי מספר תמונות עבור חברי הפורום. נתחיל בכמה מילים על טבריה ובכלל: מעניין לראות איך תחנות של קווים מופרטים הן בעלות ישלוט חדש ותחנות ללא קווים מופרטים הן בעלות שילוט מיושן. מעניין יותר הסיפור באזור דרום הגולן - שמתי לב שבחלק מהמקומות הותקנו שלטי תחנה חדשים, אבל ללא רישום הקווים. לא היה עדיף להשאיר את השלט הישן (אם עוד היה קיים וקריא), שממנו אפשר גם לשאוב מידע? בטבריה עצמה לא זכיתי לראות את קונקס יותר מדי. רוב הזמן היה חג או ערב חג, ובשאר הזמן לא הייתי בעיר אלא בטיולים באזור. התרשמות ראשונית מהרכבים - NL זה תמיד נחמד, O405 תמיד מאכזב, אבל היה יפה לראות מארסים וברקים (כולל 21), אבל מה הם מחפשים בקווים עירוניים? ועכשיו - לתמונות.
שמח שגם אתה נהנת מפסח הזה שבא
עלינו לטובה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה