חזרתי משבועיים באירלנד - ללא רכב

Grandush a mami

New member
חזרתי משבועיים באירלנד - ללא רכב

חלום שהתגשם ובהחלט אפשרי ללא רכב. כמובן שכשאגיע לשם בפעם הבאה (טפו טפו חמסה חמסה
) זה כן יהיה עם רכב כדי להמנע מהדיי-טורס שעושים טובה שעוצרים ב-2 מקומות עם נופים ובאין-ספור עצירות קפה משעממות, ממוסחרות ומיותרות. יש לציין שירד גשם רק ביום הראשון (ה-13 בספטמבר) ובשאר הימים, לא יאומן כי יסופר, שמש. נשרפתי באירלנד והאף שלי התקלף. זה טוב לטיולים, פחות טוב לתמונות ולאווירה. אלה המקומות שהספקתי בשבועיים: גאלווי קונמרה - הכי אהבתי. זאת אירלנד שכולם מדמיינים בראש
איי אראן - קצת מאכזב, בעיקר כי לא הגעתי לצוקים וכלבי הים החליטו לא לצאת ביום שבו הייתי. דולין צוקי מוהר קילרני טבעת קרי דינגל - אווירה שוויצרית משהו. הפארק הלאומי של קילרני ושיט באגמים מעבר דאנלו קילקני - מיותר. מיותר. מיותר. וויקלו וגלנדלוך דאבלין - המדהימה! לא תארתי לעצמי שאתאהב ככה בעיר. הישראלים עדיין לא גילו אותה (ואולי טוב שכך). פשוט חלום וכל מילה נוספת מיותרת. האירים הם אולי העם הנחמד והנינוח ביותר בעולם - עם כזאת מדינה אי אפשר להאשים אותם. לנתי ב-B&B די יקרים בקילרני, דולין וגאלווי (40 יורו ללילה בממוצע לאדם) ובבית מלון 3 כוכבים בדאבלין. כל הטיול, כולל טיסות, לינה ובזבוזים עלה 7,000 ש"ח. יחסית ל-14 ימים ולינה יחסית יקרה במדינת יורו הייתי בטוח שיעלה הרבה יותר.
 

Grandush a mami

New member
קונמרה

מלא נוטים לוותר או לפסוח על האיזור הזה ולדעתי זה לא פחות מטמטום. האזור הכי יפה במערב אירלנד לטעמי וכך דמיינתי את אירלנד לפני שהגעתי אליה. אמנם מנזר קיילמור אבבי סתם יקר ומיותר ויותר שווה לצלם אותו מבחוץ מאשר לשלם כמה עשרות שקלים כדי לראות את השעמומון שהוא מבפנים ואת הגנים הלא מרשימים - אבל הנוף, הפיורד, הגבעות הירוקות, המפלים והנחלים וכמובן הפרות, הסוסים והכבשים - זאת אירלנד האמיתית!
 

jonbaum

New member
מסכים בהחלט

שהאוירה בקונמארה באמת מאוד מיוחדת. קיילמור אבי - מקסים מבחוץ. לא יודע כמה פעמים הייתי שם, אבל אף פעם לא הייתי בתוך המבנה. רק ראיתי אותו מבחוץ.
 

GnarledCynic

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

וחוץ מזה גם אני מאוד אוהבת את דבלין. אין בה הרבה ייחוד, ועדיין. אולי זה פשוט שהיא נמצאת באירלנד. חוץ מזה, שהיתי בה אחרי איזה שבועיים בלונדון, אז היה שיפור עצום באוירה.
 

jonbaum

New member
מעניין אותי מה אהבת בדבלין

שלום לך! אני גר בדבלין כבר 8 שנים, וכתושב קבע אני בהחלט מוצא בה עניין מבחינת חיי תרבות וכו', וכתושב אני לא מחפש "אטרקציות". אבל מצד שני אני לא חושב שהיא יותר מדי מלאת עניין לתייר שנמצא בה תקופה קצרה, אם כי היא מאוד פופלרית בקרב האירופאים כיעד ל-city break לסוף שבוע. וגם הישראלים שמבקרים בפורומים השונים לא נוטים להתלהב מדבלין. אז אנא ספר בבקשה מה כל כך אהבת בעיר. אני בהחלט מסכים שקילקני היא לא משהו מדהים, אם כי הסיור במבצר די מעניין למי שאוהב דברים כאלה. מעבר לזה לא נראה לי שיש בה יותר מדי מה לעשות. אגב, גם בעיני חצי האי דינגל הוא המקום הכי יפה באירלנד.
 

Grandush a mami

New member
הפאבים, השפיץ, הליפי, הנוחות שבשופינג

הייתי בכמה ערים אירופאיות מרכזיות כמו פריז, בודפשט, ברלין, פראג, אמסטרדם וכו' - אף אחת לא משתווה לדאבלין. כנראה שזו האווירה, וכנראה שאחרי שבוע פלוס של אזורים ירוקים, השבירה הזאת של העיר עשתה לי טוב. אבל הכי הכי אהבתי את זה
 

Kettercat

New member
אחחח! נשכחות מאוקונול סטריט! ../images/Emo6.gif

החזרת אותי אחורה, אני עכשיו מרגישה שחזרתי לשם...
 

Ring of Kerry

New member
היית ב Penny?../images/Emo203.gif

עדיין קיים שם..? כל בו זול ומגניב, יש שם מציאות...
 
המלך הוא עירום ! ../images/Emo2.gif

אני תוהה אם היית חלק מטיול של עיוורים מכיוון שזה בלתי אפשרי להשוות כמה מהערים היפות בתבל לדוגמת פריס או פראג, עם דאבלין. לדאבלין אין אפילו חצי מההיסטוריה והקסם שיש לערים אחרות באירופה. אם אתה אוהב אותה כל כך, עשה טובה וסע לשם, אבל תישאר שם, מכיוון אם אתה גר במדינה מלאת היסטוריה כמו ישראל, עם מזג אוויר נפלא (שאין כמותו בדבלין כל השנה) ואוכל מדהים, אז עדיף שתישאר שם. בהתחשב לאחר מה שכתבת על דבלין, אתה מתעניין בבירה גרועה, שופינג נחות, מזג אוויר מזעזע, אוכל מתחת לכל ביקורת וחוסר תרבות לחלוטין. יש לי שאלה אליך: מה יעד החופשה הבא שלך: ניוקאסל ? גלזגו ? ליברפול ? לימריק ? מכיוון שמה שציינת, מתאים לכל הערים שהזכרתי כאן. אני יכול לחשוב על עמים נפלאים הרבה יותר מהעם האירי, כאלה שמזמינים אותך לביתם, לארוחות צהריים וללינה, כאלה שייקחו אותך ביד להראות לך איפה תחנת האוטובוס שאתה מחפש או הרחוב שהזכרת, כאלה שייתנו הרבה מאוד לעזור לך. האירים אכן נחמדים, זה לא ניתן לקחת מהם, אבל תחת מעטה צביעות גדול.
 

Amber

New member
דווקא קילקני מוכרזת כמשעממת?

האמת, שהאטרקציות באמת לא רבות בעיירה הזו, אבל היא כל כך מקסימה ו"אירלנד כמו שדמיינתי אותה לפני ששהיתי בה" כך שהתאהבתי בה קשות. המקומיים שהכרתי שם אפילו שלחו לי תמונות של שינויים שעשו בעיירה לאחרונה כי הם הבינו שנקשרתי לאיזור
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifכלי תחבורה עיקרי?

אוטובוס או רכבת? (עוד שבועיים אני אהיה שם ללא רכב)
 

Grandush a mami

New member
אוטובוסים בלבד

סתם לדוגמא - על רכבת מקילרני לדאבלין עם רצו מעל ל-60 יורו בעוד שאוטובוס עלה 11 או 15 יורו (לא זוכר בדיוק). עם כרטיס סטודנט יש לך הנחה של כמה יורואים על כל נסיעה באוטובוס, ויש אוטובוסים לכל מקום - ולמקומות שאין לוקחים דיי-טורס. אין מה לעשות...
 
למעלה