חזרתי עכשיו מהודו וכולי בדיכאון

shigratit

New member
חזרתי עכשיו מהודו וכולי בדיכאון

משהו אולי מבין אותי??????? כל המשפחה שלי חושבת שהשתגעתי, אבל אין לי כח לחיות כמו כולם- לימודים עבודה משפחה, למרות שאני יודעת שזה מה שיקרה......... משהו אולי מזדהה איתי? מבין אותי? משהו??????????????????
 

ענבר.

New member
את מחוייבת להיכנס למסגרת?

מישהו עומד מולך עם אקדח שלוף? אז המשפחה שלך חושבת, אז מה? תמיד כשחוזרים מהודו החזרה מלווה בדיכאון, אצל האחד, בגלל החזרה והלחץ להכנס למסגרת מסודרת, אצל השני, בגלל הידיעה שהסתיים פרק כלשהוא, ואצל השלישי בגלל הג'יפה של הודו
איך היית בוחרת לחיות שלא כמו כולם?
 

yariv v v

New member
אם דעתי מעניינת את מישהו

אני דווקא חושב ההיפך. בחיים צריך גם צריך מסגרת. כמובן שאין מתכון מדוייק למסגרת כזו, ומה שמתאים לאחד לא מתאים לשני, אבל מסגרת צריכה להיות. והחוכמה בחיים, זה לקחת ולתת כל דבר במינון ובפרופורציה: אז היית בהודו, עשית חיים נהנית וכו'. לא כדאי להיתקע ולהתקבע בסיטואציה אחת,אלא להמשיך הלאה.וזה לא קשור להודו או לרכס האנדים.החיים שלך (אני מקווה)יעוצבו בעתיד לא רק על ידי עישון ג'ראס והתנדנדות בערסל. (-:
 
וואלה מתאים לי איזה ערסל ככה

מול הים במקום חמים, לשכוח מהכל - מי בא?
 

ענבר.

New member
החיים עצמם הם מסגרת.

לקום כל בוקר, להכין קפה, להוריד את הכלב - זה ריטואל של מסגרת שאתה מכניס את עצמך לתוכו. כל דבר שנעשה בכפייה הוא או לא בריא או משמין. אם אין לה כרגע כח/חשק/רצון/ראש להכניס את עצמה למסגרת ממוסדת של לימודים/נישואין/ילדים - למה לה לעשות את זה רק כי המשפחה שלה מצפה ממנה לעשות את זה?
 
הבעיה היא שאם רוצים להשיג משהו

צריך להכנס לאיזו מסגרת שנותנת את הכלים להשגה הזאת. עניין השיבה מהודו ידוע. מאוד קשה "לנחות" אחרי ששוהים שם. זה שאין שם מסגרות והכל פרוץ והכי חריג זה הכי נורמלי עושה את זה לבעיה יותר קשה עבור החברה הצעירים. זה לא חדש.
 

ענבר.

New member
היא הנותנת.

כשהגיברת תרצה להשיג, היא תאלץ להכניס את עצמה למסגרת, אמת. אבל זה יהיה מבחירה אישית שלה ולא מתוך לחץ משפחתי/חברתי. הייתי בהודו. עוד לפני שזה היה לטראנד. מדינה קשה מחד ומדהימה מאידך. קשה לחזור משם שפויים, או לאותה נקודה שבה היינו לפני הנסיעה להודו.
 
בוקר טוב

תקראי את המאמר המצורף, אולי הוא יעזור לך להבין באיזה מצב את. נשמע (אבל לא יודעת בוודאות) שלא מתאים לך עכשיו לחקור מה מתאים לך בחיים. ההמלצה שלי היא לא להתחייב לדברים שלא מתאימים לך לפני שאת מבררת מה מתאים לך. תעדכני אותי.
 

yariv v v

New member
הודו

סליחה, אבל כל הקטע עם ה "הודו" הזה יצא מכל החורים. אולי מישהו יכול פעם אחת להאיר את עיני----מה יש שם? שקט? שלווה? את זה יש לי גם בצוקים מעל ים המלח.(מומלץ דרך אגב). כל אלו שמנסים למצוא מזור לנפשם המסוכסכת---גם בהודו לא ימצאו אותה. השקט והאושר בא מבפנים. פואטי?...לא בהכרח.
 

magy

New member
איזה נון.........תרתי

למה יניב למה? יריב כמובן...... טועים, טעות, טעינו......
 
../images/Emo66.gifיריב יקירי

אני שמחה ששאתה מסכים איתי שהצוקים הצחיחים האלה עושים טוב בלב ובנשמה. לפחות שם אין פרות מסתובבות, אנשים מסריחים וערומים עם קערות עץ קשורות להם לצואר. אין חרא שמתגלגל ככה חופשי ולא מסריח. הסרחון זה הדבר הראשון שאתה נתקל בו איך שנוחתים בשדה תעופה. כנראה יש משהו בריח הזה שמחרפן את המוח של האנשים. אני מעדיפה להתחרפן פה. לפחות פה מכירים אותי.
 

magy

New member
גם אני מוכנה

להשאר במערות קומראן............או אפילו על ההר שם להתבודד..........עם הטבע......... לראות זריחות ושקיעות.........ושטפונות........
 

yariv v v

New member
../images/Emo9.gif...ועכשיו....

לכי ותנסי להסביר את זה לכל מחפשי הריגושים האבודים. אנשים אבודים מחפשים ריגושים אבודים. חוויה שהיתה לי :פעם נסעתי לבנגקוק. נחתתי בשדה התעופה וענן יתושים קידם את פניי. (באמת).אחר כך במלון הזהירו אותי לבל אשתה מן הברזים,וגם לא לצחצח שיניים (בקבוקי מים מינרלים מסופקים ע"י המלון חינם לאורחים) ואם לא די בכך,פקיד הקבלה המליץ לי בפנים מחוייכים ואדיבים להתקלח בפה סגור.ועוד הזהיר אותי בחביבות,שאם בכוונתי לבלות באיזור המועדונים הנודע ה PATPONG (מה שלא התכוונתי לעשות ממילא...) כדאי שאדע שהנשים היפות ששורצות שם הן בעצם גברים,וגם יש להם איידס ממילא. ובמסעדה, כן,במסעדה לא כדאי לשתות קוקה קולה עם קרח,אלא אם בקוביות הקרח יש חור !! שזה סימן שהקרח עשוי ממים מינרלים. ועוד כהנה וכהנה....אין לי כח יותר לכתוב על זה. אבל הכל אמיתי
 
אין לך כוח.. חזרת עייף מבנגקוק

כל היום לפתוח בקבוקים ממממ כן זה מעייף . ללא ספק
 

yariv v v

New member
../images/Emo12.gifאופס...לא שמתי לב

...לעקיצה הקטנה בטעם פנה-קוטה. צריך לקרוא בין השורות,מסתבר.
 

ענבר.

New member
אנשים אבודים

מחפשים ריגושים אבודים. רשמתי את המשפט הזה במאגר המשפטי שלי. תגדיר ריגושים. אגב פטפונג, בניגוד אליך, אני חושבת שהמקום הוא מאוד חוויתי, מאוד שונה, מאוד ביזארי, מאוד מומלץ.
 
למעלה