חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח השמאלנין לא מתביישים לנכס לעצמם את חיסולו של

נאסי
כל פעם שאיזה שמאלן מסביר עד כמה חשוב הוא חיסולו של נאסי אני מנציח את דבריו ומראה לחברים שלי בקבוצת הווטסאפ שלנו היורדים במיאמי בפורט לודרדייל. ואז כולנו מתפקעים מצחוק.
אז חברים שמאלנין אין לכם שום קשר לחיסולו של נאסי נהפוך הוא נתניהו הצליח לתקוע טריז בין הרמטכ"ל לבין סר הביטחון גלנט כשהוא הזמין את הרצי אליו ללשכה והודיע לו אתה איתי אני רוצה לחסל את נאסי ואת חבורת הפיקוד שלו וזה היה מיד אחרי הביפרים או שתשאיר לי את מכתב ההתפטרות שלך על השולחן בלשכה שלי מחר בבוקר .הרצי הודיע לו במקום אין צורך להשאיר בלשכה שלך את המכתב .אני ב100% הולך עם התכנית שלך. ומאותו הרגע הוא שיתף פעולה עם נתניהו .נתניהו הודיע להרצי לא לשתף את גלנט כי הוא מוסר מידעים לאמריקאים בסי איי אי דרך איש קשר בשגרירות האמריקאית בירושלים. ומאותו הרגע כל תכנית ההונאה של נאסראללה הייתה בין איש קשר מהמודיעין מח"א והרמטכ"ל.גלנט לא היה בסוד העניינים ולא רק גלנט אלא אף הומו שמאלני ראשי מפלגות הבגידה מאין עתיד מהמחנה הלכלכתי וחברי כנסת ואפילו חברי כנסת ושרים מהליכוד פן מישהו מהעציצים האלה יפלוט מידע.
זה ברור שאם האמריקאים היו יודעים הממשל היה נותן ברקס לחיסול הזה.
גלנט מתפוצץ מעצבים על הרמטכ"ל שהחליט כנראה לעבור לצד של בן גביר וסמוטריץ ונתניהו שכנראה נמאס לו מהבוגדנות של השמאל והממשל האמריקאי וכל זאת מתוך איום ממשי של עוצמה יהודית והציונות הדתית על נתניהו לשנות את המדיניות שלו המדיניות האמריקאית האנטי ציונית והאנטישמית.
 

ortodox

Member
לרגע אנחנו לא חושבים להסיר את הכתר מראשו של המלך, הוא הראש הוא אחראי, גם אם לא ישב בפועל בקוקפיט, גם אם לא הוא לחץ על ההדק, גם אם לא הוא תכנן בפועל, כל זה ברור. אבל רגע הסיפור הזה של הוא הראש הוא אחראי מוכר לי מאיזה מקום, מישהו יודע לעזור ?
 
למעלה