חח איזה מצחיקים הגברים האלו שמאוהבים בכלבות

חח איזה מצחיקים הגברים האלו שמאוהבים בכלבות

בדיוק אחת שעובדת אתי סיפרה לי שלאקס שלה היתה כלבת רוטויילר ויום אחד השכנה שלה אמרה לה "איזה כיף לך שבעלך אוהב אותך ככה, שכל יום כשהוא חוזר מהעבודה, הוא מחנה את האוטו וצועק עוד מהרחוב למטה "אהובתי הנה אני בא! אני אוהב אותך נשמה שלי!".... והבחורה אמרה לשכנה, הוא לא צועק את זה לי, הוא מתכוון לכלבה.
ולפני איזה זמן עמדתי בתור בסופרמרקט, חובקת בזרועותיי שני בקבוקי יין משובח, ואדון מבוגר שעמד מאחורי פנה אליי ואמר "גברתי, אם יורשה לי, אני מוכרח לומר לך שהיין הזה מעולה, הוא מיוצר בכפר שלי ואני מכיר את היצרנים", ואני שאלתי אותו איזה כלב יש לך? כי ראיתי בעגלה שלו שק ענק של אוכל לכלבים. "אוהההה, יש לי כלבת פיטבול נהדרת, אני מאוהב בה לגמרי, היא אהבת חיי" השתפך האיש ושלף את הנייד להראות לי את התמונות של אהובתו המנומרת.
והכרתי עוד מקרים כאלו של גברים בוגרים, נשואים, אבות לילדים, שפשוט מאוהבים עד כלות בכלבות שלהם.
חחח
 
בעקרון, גברים אוהבים צעצועים


אז מה? הם יירדו בערב לגינה עם הצעצוע שלהם? מה גם שצעצוע לא מחזיר אהבה

אז מה עושים? מאמצים כלב או חתול (למי שאין עצבים לרדת איתו לגינה) ואז יש במי לטפל ולפנק, לטייל איתו, לאלף אותו, לטפח אותו, וגם מקבלים בתמורה אהבה רבה. זה מה שגברים אוהבים ורוצים.
באותה המידה את גם תשמעי גברים המשתפכים על המכונית החדשה שלהם. אם הם היו משקיעים בנשותיהם את רבע ממאמציהם ורבע מהזמן שהם מקדישים למכונית החדשה או הישנה והאהובה, הרי חיי הנישואים שלהם היו נפלאים.
תני לגבר איזה כלב לאהוב ואיזה סמרטפון ביד והוא המאושר באדם.
 
למעלה