חיבור 200MB בהוט

carmonle

New member
חיבור 200MB בהוט

שלום,

התחברתי ב-7.7.16 להוט לתשתית אינטרנט + קו טלפון ואין לי אלא להגדיר את התהליך כסיוט, טכנאי שכל מילה שניה שלא היא אסור לי, אין לי כבל, אין לי פלאג אמריקאי, אין לי ידע להגדיר וכד׳. עזב את הדירה כשהציוד לא עובד כפי שרציתי כי אסור לו ואין לו ידע - ״בדיחה״

ההוטבוקס לא היה מוגדר מודם ולקח לי למעלה משעה של סיוט עם נציג אטום ולא קשוב להגדיר את ההוטבוקס למודם, עד שהסכים להעביר אותי לנציג בכיר (מנהל), שהקשיב הבין, שאל וסידר את המבוקש תוך מספר דקות

קו הטלפון למרות שהכנתי תשתית לארון התקשורת בדירה, מקןם שבו בזק יס והוט מחברים את התשתית נשאר לא מחובר לטלפון, הטכנאי הסתפק בכך שיש טלפון בחיבור ישיר להוט בוקס ולא עניין אותו כלל ארון התקשורת, לא היה לו פלג מתאים לחבר לכבל כך שניתו יהיה לודא שקו הטלפון הראשי עובד גם בארון התקשורת

לסיכום אחרי שביליתי זמן רב ״שעות״ מול תמיכה של הוט ובזב״ל האינטרנט עובד וכנ״ל קו הטלפון שחובר למרכזיה וגם הותקן על ידי בארון תקשורת דבר שהיה צריך להעשות ע״י הטכנאי - נושא זה עלה בשיחות שלי עם אנשי מכירות כשבחנתי את הנושא

אני חושב שעדיף מהירות 75 של בזק (או נמוכה יותר) עם שירות טכני שתמיד היה בסדר שנזקקתי לו מאשר אי שירות מנציגי הוט

קו ה-ADSL תשתית 100 שגם יש לי אותו במקביל, תקול, וגם אין שיחות לא ברור לי מדוע - נפתחה תקלה בבזק (אין טלפון ואינטרנט)

תחשבו היטב לפני שאתם מצטרפים לחברת הוט, תדעו ששירות אצלם ״בעייתי״

ערן
 

בז נדיר

New member
נפלת לא טוב. אני בהוט כמה שנים (לאחר שברחתי מנזק)

להלן תוצאות הוט+נטויז'ן 200Mb -
&nbsp
&nbsp

 

rafid1

Active member
מנהל
מדובר על נושא ההתקנה. לא השירות שנים אח"כ.

 

carmonle

New member
אכן בעיקר התקנה אבל גם השירות

מעל שעה מול נציג אטום ולא קשוב שכל מה שביקשתי הוא להגדיר את ה-HotBox כמודם בלבד, שלא יחלק כתובות IP. הסתדר רק אחרי שהשתכנע להעביר אותי לתומך בכיר / מנהל

לא ברור לי למה הנ"ל לא טופל על ידי המתקין בשיחה קצרה לתמיכה שמטפלת בלקוחות חדשים

זה בהחלט לא רק מתקין

ובאם לא ברור, אני מקבל את המהירות שבחבילה 200MB והעלאה 5MB

ערן
 

rafid1

Active member
מנהל
צודק, אבל צ"ל פרקטי. לדברים פשוטים פשוט לא צריך להתקשר אליהם

קינפוג כמודם זה לא יותר משינוי קטן בתפריט. מנסים קודם לבד. לא הולך - מתקשרים...
אתה חדש שם אז כנראה עוד לא הבנת עם מי יש לך עסק ו/או פחדת...

&nbsp
&nbsp
 

carmonle

New member
לא הייתי לקוח הכבלים מאז הקמתה של יס

בתוך תפריט המודם אצלי 192.168.100.1 ה-Bridge היה מסומן כפעיל אולם הנתב חילק עדיין כתובות

נדרשה התערבות התמיכה

אודה להסבר או הפניה להסבר כיצד מבצעים זאת לבד
 

rafid1

Active member
מנהל
bridge mode אמור היה להספיק

יש מצב שהתחברת לשקע הLAN הלא נכון . נדמה לי שרק #1 מתאים.

אבל, דבר איתם. אולי נדרש קינפוג גם אצלם בשרת...
 

k-don

Well-known member
הגישה שלי - אם יתנו לך פיצוי אז אולי מישהו יחקור

למה תהליך ההתקנה היה כזה
(אחת מהסיבות - הטכנאים הם לא עובדי הוט אלא עובדי חוץ)
אז אנא ממך התקשר להוט ובקש להתנתק
 

carmonle

New member
כתבתי בפייסבוק, התקשרו, הבטיחו בדיקה ותשובה לא שאני

בטוח שזה אכן יקרה

בכל אופן על מנת לא לשלם עבור ההתקנה ניתוק אפשרי ללא עלויות רק אחרי שבועיים מההתקנה, לא בטוח שאני עדיין שם

ערן
 
למעלה