חיבור 200MB בהוט
שלום,
התחברתי ב-7.7.16 להוט לתשתית אינטרנט + קו טלפון ואין לי אלא להגדיר את התהליך כסיוט, טכנאי שכל מילה שניה שלא היא אסור לי, אין לי כבל, אין לי פלאג אמריקאי, אין לי ידע להגדיר וכד׳. עזב את הדירה כשהציוד לא עובד כפי שרציתי כי אסור לו ואין לו ידע - ״בדיחה״
ההוטבוקס לא היה מוגדר מודם ולקח לי למעלה משעה של סיוט עם נציג אטום ולא קשוב להגדיר את ההוטבוקס למודם, עד שהסכים להעביר אותי לנציג בכיר (מנהל), שהקשיב הבין, שאל וסידר את המבוקש תוך מספר דקות
קו הטלפון למרות שהכנתי תשתית לארון התקשורת בדירה, מקןם שבו בזק יס והוט מחברים את התשתית נשאר לא מחובר לטלפון, הטכנאי הסתפק בכך שיש טלפון בחיבור ישיר להוט בוקס ולא עניין אותו כלל ארון התקשורת, לא היה לו פלג מתאים לחבר לכבל כך שניתו יהיה לודא שקו הטלפון הראשי עובד גם בארון התקשורת
לסיכום אחרי שביליתי זמן רב ״שעות״ מול תמיכה של הוט ובזב״ל האינטרנט עובד וכנ״ל קו הטלפון שחובר למרכזיה וגם הותקן על ידי בארון תקשורת דבר שהיה צריך להעשות ע״י הטכנאי - נושא זה עלה בשיחות שלי עם אנשי מכירות כשבחנתי את הנושא
אני חושב שעדיף מהירות 75 של בזק (או נמוכה יותר) עם שירות טכני שתמיד היה בסדר שנזקקתי לו מאשר אי שירות מנציגי הוט
קו ה-ADSL תשתית 100 שגם יש לי אותו במקביל, תקול, וגם אין שיחות לא ברור לי מדוע - נפתחה תקלה בבזק (אין טלפון ואינטרנט)
תחשבו היטב לפני שאתם מצטרפים לחברת הוט, תדעו ששירות אצלם ״בעייתי״
ערן
שלום,
התחברתי ב-7.7.16 להוט לתשתית אינטרנט + קו טלפון ואין לי אלא להגדיר את התהליך כסיוט, טכנאי שכל מילה שניה שלא היא אסור לי, אין לי כבל, אין לי פלאג אמריקאי, אין לי ידע להגדיר וכד׳. עזב את הדירה כשהציוד לא עובד כפי שרציתי כי אסור לו ואין לו ידע - ״בדיחה״
ההוטבוקס לא היה מוגדר מודם ולקח לי למעלה משעה של סיוט עם נציג אטום ולא קשוב להגדיר את ההוטבוקס למודם, עד שהסכים להעביר אותי לנציג בכיר (מנהל), שהקשיב הבין, שאל וסידר את המבוקש תוך מספר דקות
קו הטלפון למרות שהכנתי תשתית לארון התקשורת בדירה, מקןם שבו בזק יס והוט מחברים את התשתית נשאר לא מחובר לטלפון, הטכנאי הסתפק בכך שיש טלפון בחיבור ישיר להוט בוקס ולא עניין אותו כלל ארון התקשורת, לא היה לו פלג מתאים לחבר לכבל כך שניתו יהיה לודא שקו הטלפון הראשי עובד גם בארון התקשורת
לסיכום אחרי שביליתי זמן רב ״שעות״ מול תמיכה של הוט ובזב״ל האינטרנט עובד וכנ״ל קו הטלפון שחובר למרכזיה וגם הותקן על ידי בארון תקשורת דבר שהיה צריך להעשות ע״י הטכנאי - נושא זה עלה בשיחות שלי עם אנשי מכירות כשבחנתי את הנושא
אני חושב שעדיף מהירות 75 של בזק (או נמוכה יותר) עם שירות טכני שתמיד היה בסדר שנזקקתי לו מאשר אי שירות מנציגי הוט
קו ה-ADSL תשתית 100 שגם יש לי אותו במקביל, תקול, וגם אין שיחות לא ברור לי מדוע - נפתחה תקלה בבזק (אין טלפון ואינטרנט)
תחשבו היטב לפני שאתם מצטרפים לחברת הוט, תדעו ששירות אצלם ״בעייתי״
ערן