חידוד 3-המשך לתשובה
viamaris כתב: מני שלום נתחיל בקרש, היות והוא סימטרי, הרוח לוחצת על שני קצותיו בצורה שווה, ולכן הוא יתייצב בניצב לרוח. ולעומתו הספינה אינה סימטרית.החרטום יותר קל מהירכתיים ופחות שקוע. ולכן החרטום יפול יותר מהירכתייםעד ל 110-130 מעלות תלוי בספינה. ומה שבטוח אף פעם לא 180 מעלות. בריאות אושר ושגשוג. אני כתבתי: למה לדעתך כאשר הסירה תגיע ל130 מעלות היא לא תמשיך ותיפול בעזרת הרוח עד ל180 מעלות כלומר תתישר עם כוון הרוח??? אני מסכים אתך שככל שהסירה תתישר עם הרוח הכוחות ילכו ויקטנו אבל הם קיימים ובסופו של דבר הסירה תגיע ל180 מעלות כמובן שכל זה מדובר כאשר לא קיימים כוחות נוספים כמו זרמים וכדומה סליחה על ההתעקשות ושהיה לך אחלה יום התייחסות בבקשה
תודה מני400
viamaris כתב: מני שלום נתחיל בקרש, היות והוא סימטרי, הרוח לוחצת על שני קצותיו בצורה שווה, ולכן הוא יתייצב בניצב לרוח. ולעומתו הספינה אינה סימטרית.החרטום יותר קל מהירכתיים ופחות שקוע. ולכן החרטום יפול יותר מהירכתייםעד ל 110-130 מעלות תלוי בספינה. ומה שבטוח אף פעם לא 180 מעלות. בריאות אושר ושגשוג. אני כתבתי: למה לדעתך כאשר הסירה תגיע ל130 מעלות היא לא תמשיך ותיפול בעזרת הרוח עד ל180 מעלות כלומר תתישר עם כוון הרוח??? אני מסכים אתך שככל שהסירה תתישר עם הרוח הכוחות ילכו ויקטנו אבל הם קיימים ובסופו של דבר הסירה תגיע ל180 מעלות כמובן שכל זה מדובר כאשר לא קיימים כוחות נוספים כמו זרמים וכדומה סליחה על ההתעקשות ושהיה לך אחלה יום התייחסות בבקשה