חידוש המדרכה ליד גן הזכרון

hutc57

New member
חידוש המדרכה ליד גן הזכרון

לאחרונה מתבצעה חידוש מדרכה + פיתוח בר"ח ויצמן ליד גן הזכרון . ביצוע העבודה עדין לא נגמר . איכות העבודה + אדריכלות - לא טובה . כנראה שהאדריכל מתכנן את הפרויקט מבלי להבין את האזרחים המשתמשים חבל . איכות הנחת אבנים משתלבות - ברמה נמוכה . מקווה שמשהוא בעיריה - יקרא יבין ואולי גם ישפר . אזרח - בעיר .
 
החידוש מתבצע מול הבית שלי.

יחסית התכנון ממש יפה.. אבל התזמון ממש לא לעניין..הם צריכים לגמור את זה במהירות לפני יום הזיכרון.
 

chuti

New member
הם לא..

זה בערך מוכן וגם את טקס יום הזיכרון עושים גם בערב ( של יצחק שדה) ובבוקר והם עושים את זה די רחוק מהשביל וגם בתוך הגן ויש לפחות שתי כניסות לגן
 

ShaniNaor

New member
בקשר עבודות בנייה...

חצי שנה היו פועלים מחוץ לבניין, קרשים, בוץ, שקים... מה שתרצה. לפני חודשיים או יותר כשהיה גשם, הפועלים לא הגיעו לעבודה. עכשיו, בגלל הדד-ליין שיש להם, לקראת יום הזיכרון הם עובדים כל יום כמו מטורפים. אז בקשר לאדריכלות- אני חושבת שהיא יפה, אבל... למה אנחנו צריכים עוד מדרכה? הרי, הייתה שם מדרכה רחבה עם ריצוף מצוין. אז למה להרוס את המדשאות שהיו שם??? אני חושבת, שצריך להתייחס לסבל של הדיירים שם.
 

hutc57

New member
חידוש המדרכה ליד גן הזכרון

בהקשר לתכנון( אדריכלות ) - התכוונתי למדרכה ועוד מדרכה כאשר המדרכה הקרובה לכביש צרה כך שלא ניתן לעבור בה אם עגלת ילדים , או 2 אנשים העוברים אחד נגד השני . חבל שהאדריכל לא מבין שאזרחים החוזרים מקניות ברגל עם ידיים מלאות סלים לא מעונינים לעשות פיתולים בדרך הביתה .( אני מבין הוא נוסע ברכב 4X4 ) בהקשר לביצוע - נכון שעוד לא גמרו ואין לבקר עבודה לפני הגמר . אולם זה ברור שלא ניתן יהיה להביא את המדרכה לגימור איכותי . כוונתי לכך שלא יהיו גבהים שונים באבנים המשתלבות . הבעיה מתחילה שאנשים מבוגרים מאוד נופלים ( נתקלים ) ונופלים .
 
למעלה