חידוש תעודת אזרח באונליין.

  • פותח הנושא דניאלמורלס
  • פורסם בתאריך
ד

דניאלמורלס

Guest
האם למשהו יש ניסיון בהפעלת חידוש כרטיס אזרח, תעודת זהות במערכת האונליין של פורטוגל. מקבלים בזמן הנפקת התעודה או אחר כך בדואר, קודים לכניסה לכרטיס, משהו יודע לעזור איך להכנס לכרטיס ולחדש אותו באונליין?
 
ד

דניאלמורלס

Guest
ד.א. לשאלך, התעודה היחידה של אזרח שניתן לחדש אונליין, זה cartao de cidadao, צריך משהו שעשה את הפעולה באונליין, מעדית. לא הסבר מידע ברשת, כי יש סרטון וידאו שלהם ביוטיוב. את יודעת.לבצע את הפעולה כעורכת דין, יש לך אמצעים מתאימים? בתשלום כמובן? בהקדם. כמה עולה. תודה
 
א

אחד2שלוש4

Guest
נראה לי שאם תסביר טוב יותר איפה נתקעת נוכל לעזור.
בעקרון עם קורא כרטיסים חכמים (אפשר לקנות בעמדות על הקו של רב קו בסביבות ה10-15 ש"ח) אפשר להתחבר לאתר eportugal ומשם לבצע פעולות, כולל חידוש הכרטיס.
לי יש קורא כזה ואני מצליח להתחבר לאתר, רק שאין לי סיבה לחדש כרטיס בינתיים אז לא ניסיתי.
לגבי הChave movel digital - זה במקום לאמת את הזהות שלך עם קורא כרטיסים משתמש בSMS לטלפון שלך, אבל צריך להרשם לזה, ואת זה עושים עם קורא כרטיסים.
 
ד

דניאלמורלס

Guest
כן, יש לי קורא כרטיסים, אני צריך לחדש תעודת זהות, יש לי את הקודים של הכרטיס.
ולאחר שנכנסתי הוא זיהה את הכרטיס,עם pin .ביקש מםתח דיגטלי, הכנסתי את המספר טלפון , לקבל קוד אבטחה, לנייד, קיבלתי הודעה בסמס, שצריך מפתח דיגיטלי.זהו.
לא מצליח להכנס לכרטיס, ולבצע את החידוש אונליין.
יש לך דרך לעזור איך לצאת מהמצב הזה? תודה
 
א

אחד2שלוש4

Guest
במקום להזדהות עם הטלפון (Chave movel digital) תזדהה רק עם הכרטיס.
באתר eportugal בהתחברות יש אופציות, תבחר באופציה של קורא כרטיסים, הוא אמור להקפיץ לך התקנה של תוכנה למחשב שתאפשר לאתר לקרוא את הכרטיס. אחרי שתתקין אותה תיגש שוב להרשמה/התחברות הזאת, והפעם התוכנה שהתקנת תבקש את הauthentication pin, תזין אותו ותתחבר לאתר. משם החידוש אמור להיות פשוט.
בהצלחה
 
ד

דניאלמורלס

Guest
ניסיתי להתחבר, כמו שהצעת עם הקורא כרטיסים. לאחר שזיהה את הכרטיס עם הקוד, ביקש לשלוח סמס לנייד, ואז הודיע בסמס, שצריך shave movel digital, אתה הצלחת להכנס בלי מי מפתח דיגיטלי? רק עם הכרטיס, בלי טביעת אצבע? מה קורא אחרי הכנסת הכרטיס, איך הוא עובר לחידוש, זה השלב שלא מצליח לי.
 
א

אחד2שלוש4

Guest
אל תתקדם עם הSMS, אין לך את זה, אתה צריך להתקדם עם הכרטיס.


תתקין מפה את התוכנה למחשב.
אחרי זה תכנס ללינק הזה https://apps.eportugal.gov.pt/pt/SAMLLogin?_58_redirect=renovacao-proprio - תבחר Cartão de Cidadão ואז תתקדם עם התהליך.
אתה צריך את התוכנה מותקנת, את הקורא כרטיסים מחובר למחשב, את הכרטיס בפנים ואת הauthentication pin מהדף שלך.
 
א

אחד2שלוש4

Guest
דרך אגב, שוב, לא ניסיתי לחדש כרטיס. כן הצלחתי להתחבר לאזור אישי של אתר eportugal. אולי לחידוש צריך גם וגם (אני בספק), אם כן תיצור לך Chave movel digital (אני עשיתי, אפשרי עם מספר ישראלי) ואז תנסה שוב. תחפש בגוגל בטוח יש הסברים...
אני גם לא יודע אם אפשר לשלוח את הכרטיס לארץ? אולי לשגרירות? אשמח אם תעדכן.
 
ד

דניאל מורלס

Guest
כן, ניתן לחדש כרטיס ולהזמין לקונסוליה בה אתה רשום. יש סרטון וידאו ביוטיוב, שמראה איך מחדשים.
לא הצלחתי לצערי להכנס עם הכרטיס, הכל מותקן.
האם יש משהו שעשה כניסה לאזור אישי, ויודע לעזור, בתהליך הכניסה, התקנתי את התוכנה, משום מה זה לא מאפשר כניסה. תודה
 
למעלה