מדובר בזרוע אחורית של אופנוע ספורבייק או GP500\1000 (???) מיוחד- הקשיחות,המשקל,הכיוונים (???) למה אתה- כי זה טוב (???) מי כן-מקס ביאגי\ולנטינו רוסי.. (???)
זה נראה לי אופנוע מה זה ישן, לפני התקופה שהמציאו את הברקס אין לו בכלל ברקסים. אולי הוא לא נוסע מהר ועוצר עם מחקים שמרכיבים על הגלגל מעניין איך היו עוצרים אז
מובן שהצמיגים הם לא בדיוק Michelin Pilot Sport ואפילו לא Michelin Pilot Race מסוג שאפשר לקנות אצל היבואנים. למי שהתפלא על הדיסק האחורי העלוב יש לציין שמבנה הזרוע מודרני לחלוטין - פעם לא ידעו לעשות כזו זרוע בשרתנית, וניתן להניח שבלמי הקרבון עם דיסק קטן כזה עוצרים יותר חזק מהרבה בלמים של אופנועי ספורט גדולים, אפילו ZX9R ירקרקים מקרקרים ברמזור (
) אבל המיוחד בזרוע זו אולי ישתווה להמצאת המונושוק על ידי ימאהה בשנות השבעים. זה לא בולט במבט ראשון ואולי יישמע טריוויאלי, אבל... החידה עדיין פתוחה.
אני לא אהיה כאן עד לאחרי החג,לפחות. תן רמז לפחות,אתה לא מבין מה אתה עושה... משתווה להמצאת המונושוק???....אני עוד חצי שעה כבר חייב ללכת!!! הרי לא תתן לי להישאר במתח ימים ולילות????!!! נו.........
אחרי כזה לחץ פיזי מתון, אני לא יכול שלא לספר שיורשו של האלוהים מס´ 46 יישב מעל הזרוע המוזהבת הזו. אני מוכן לחכות עד אחרי החג עם התשובה הטכנית - אבל ההודעה כבר תיעלם עד אז בנבכי ההיסטוריה.
משהו במיקום העיגון של הזרוע לשילדה??? או מיקום בולם?? אני רואה אותך כאחראי להעלת ההודעה שוב לאחר החג,ושריתי רואה אותך אחראי למחדל הזה שאני אהיה טרוד ולא יהיה כל-כך עם מי לדבר כל החג...
ממה שניתן לראות ובניגוד לרוב הזרוכות היום הזרוע עולה בזווית של 20מעלות כלפי מעלה זה אני מעריך אמור לקצר את האופנוע ומצד שני לתרום ליציבות שלו בעקבות עגינה גבוהה הרבה יותר לשלדה..... שנית ואם זכרוני אינו מטעה אותי.... הבולם אמור לשבת הרבה יותר גבוהה מעל הזרוע כאן כל העגינות שלו נמצאות נמוך נמוך ושוב ניחוש אולי זה אמור להוריד את מרכז הכובד וגם להשאיר מקום לאגזוזים הסקסים של ה NSR....ובאותו זמן להשאיר מקום לאידיוט הצהוב הזה מלמעלה....