חיוב כפול ב-17/6/2014

Dave1972

New member
חיוב כפול ב-17/6/2014

ביום 17.6.2014 בשעות הבוקר היו תקלות חוזרות ונשנות באתר.
כתוצאה מכך, נאלצתי לנסות לשלם שוב ושוב. בסופו של דבר, אני מזהה חיוב כפול בויזה.
בנוסף, באותו יום שלחתי לכם פניה דרך האתר בשביל לוודא שלא מחייבים אותי מראש, אבל זה כנראה לא עבד (אף אחד כמובן לא פנה אלי).

איך אני מבטל את החיוב המיותר?
 

צוות Gov

New member
חיוב כפול ב-17/6/2014

שלום רב,

המשרד/הגוף הממשלתי שעבורו בוצע התשלום אחראי על ביטול התשלום.

לטופס בקשה עבור החזר כספי [email protected]" rel="nofollow" target="blank">לחצו כאן

בטופס זה יש לציין את מספר אישור תשלום וכן פרטי יצירת קשר.

במידה ואין ברשותך את מספר האישור יש לציין את תעודת הזהות של המשלם.

לבירורים נוספים ניתן לפנות ישירות אל מרכז המידע של רשות האוכלוסין בטלפון: 1-222-3450 או 3450* או במייל: [email protected].

לתמיכה טכנית בטפסים המקוונים ובתוכנת חתימה יש ליצור קשר עם צוות התמיכה בטלפון 1-800-200-560 (שלוחה 3) או בדוא"ל [email protected] :.
 
למעלה