חיוב לא הוגן ע"י סלקום
לפני כשלושה חודשים ניידתי שלושה מספרים לסלקום, להפתעתי החבילה שהובטחה ב50₪ הועלתה ללא ידיעתי ל60 כל אחת ולכן התניידתי לחברה אחרת מבלי דין ודברים.
מעולם לא קיבלתי מסלקום שום מסמך או חשבונית, לא בדואר רגיל ולא אלקטרוני.
הדבר היחידי שהתקבל הינו הודעת SMS להפעלת הניוד טכנית וברכה על ההצטרפות.
שום דבר מעבר.
והנה כחודש לאחר ההתנתקות מגיע הסכם ההתחברות ואיתו חשבון בסך 456 ₪ על מה???
התקשרתי כשאני בטוח שזו טעות ובסלקום נמסר לי כי זהו חיוב על אי החזרת הסים.
מאין אני אמור לדעת כי אני צריך להחזירו? ומדוע איני יכול להחזיר מרגע שנודע לי על כך?
מדוע יכול היה לחזור אליי נציג לנסות להחזיר אותי ולא לומר שאני צריך להחזיר את הכרטיס?
בסלקום טוענים כי אינם יכולים לבדוק אם נשלח אליי מייל או הודעה שכן העסקה בוצעה ע"י משווק.
מה זה ענייני???
בנוסף 100 ₪ לכרטיס סים??? מדוע ולמה??
מעוניין לתבוע בתביעות קטנות, אנא דעתכם
תודה רבה.
לפני כשלושה חודשים ניידתי שלושה מספרים לסלקום, להפתעתי החבילה שהובטחה ב50₪ הועלתה ללא ידיעתי ל60 כל אחת ולכן התניידתי לחברה אחרת מבלי דין ודברים.
מעולם לא קיבלתי מסלקום שום מסמך או חשבונית, לא בדואר רגיל ולא אלקטרוני.
הדבר היחידי שהתקבל הינו הודעת SMS להפעלת הניוד טכנית וברכה על ההצטרפות.
שום דבר מעבר.
והנה כחודש לאחר ההתנתקות מגיע הסכם ההתחברות ואיתו חשבון בסך 456 ₪ על מה???
התקשרתי כשאני בטוח שזו טעות ובסלקום נמסר לי כי זהו חיוב על אי החזרת הסים.
מאין אני אמור לדעת כי אני צריך להחזירו? ומדוע איני יכול להחזיר מרגע שנודע לי על כך?
מדוע יכול היה לחזור אליי נציג לנסות להחזיר אותי ולא לומר שאני צריך להחזיר את הכרטיס?
בסלקום טוענים כי אינם יכולים לבדוק אם נשלח אליי מייל או הודעה שכן העסקה בוצעה ע"י משווק.
מה זה ענייני???
בנוסף 100 ₪ לכרטיס סים??? מדוע ולמה??
מעוניין לתבוע בתביעות קטנות, אנא דעתכם
תודה רבה.