חיוב שגוי בעסקת תקשורת מתמשכת
השאלה שלי היא לגבי ספק אינטרנט שהחליט ביום בהיר אחד (וללא כל התראה בחשבוניות קודמות) להעלות את תעריף הגלישה בכ 40%.
שלחתי לספק האינטרנט פקס עם דרישה להחזר של הכסף העודף והחזרת המחיר למחיר שסוכם (סה"כ לפני חצי שנה) אך לא קיבלתי כל תגובה (למרות שעברו מספר שבועות מאז הפניה, ואף קיבלתי חשבונית נוספת עם תשלום גבוה).
אני מעוניין לדעת מה אומר החוק לגבי פיצוי במקרים אלו ? ומה יחס בית משפט על כך שהספק עושה שימוש בכרטיס האשראי שלי כפי העולה על רוחו ואף מתעלם מפקסים ששלחתי אליו (יש בידי את אישורי המסירה) ומה יחס בית המשפט למקרים כאלו (למרות שאבסולוטית לא מדובר בסכומים גבוהים) ?
השאלה שלי היא לגבי ספק אינטרנט שהחליט ביום בהיר אחד (וללא כל התראה בחשבוניות קודמות) להעלות את תעריף הגלישה בכ 40%.
שלחתי לספק האינטרנט פקס עם דרישה להחזר של הכסף העודף והחזרת המחיר למחיר שסוכם (סה"כ לפני חצי שנה) אך לא קיבלתי כל תגובה (למרות שעברו מספר שבועות מאז הפניה, ואף קיבלתי חשבונית נוספת עם תשלום גבוה).
אני מעוניין לדעת מה אומר החוק לגבי פיצוי במקרים אלו ? ומה יחס בית משפט על כך שהספק עושה שימוש בכרטיס האשראי שלי כפי העולה על רוחו ואף מתעלם מפקסים ששלחתי אליו (יש בידי את אישורי המסירה) ומה יחס בית המשפט למקרים כאלו (למרות שאבסולוטית לא מדובר בסכומים גבוהים) ?