חיוב של 99 ש"ח על הזמנת שירות שלא הייתה 013
שלום,
נטוויז'ן מחייבים אותנו על הזמנה שלא ביצענו ועל שירות שכלל לא רצינו. הם הודו שמדובר בטעות שלהם, טענו שזה בוטל ולא נחוייב, אך כעת טוענים שלא ניתן לבטל את החיוב מבחינה טכנית ושנחוייב אך נזוכה בהמשך.
הבעייה היא גם הזיכוי (מה גובה הסכום? האם נקבל זיכוי מלא? היא טוענת שכן, אבל איך אני יכול להיות בטוח בכך)? אבל למה גבו מלכתחילה? ואיך זה שלא ניתן לבטל חיוב על שירות שמעולם לא ניתן ושמעולם לא הזמנו, עוד בטרם הוא בוצע? מדוע אני צריך לרדוף אחריהם ולהתחנן לזיכוי, אם הטעות היא שלהם ולא שלי? איך אני יכול להיות בטוח שאקבל זיכוי ושהם לא ייעלמו מחר (למשל, ייפשטו את הרגל, הרי תיאורטית גם זה אפשרי)? איך יוצא שהחברה אשמה, אבל האחריות היא על הלקוח וזה בסדר? איך זה הגיוני שסכום כסף נגבה היום וירד מהחשבון היום, אבל את הזיכוי נקבל בעוד חודש במקרה הטוב?
האם עצם החיוב בכלל חוקי והאם חוזה ההתקשרות איתם שבסופו הם הוציאו חשבונית וגבו את החוב הוא חוקי? חוזה שכלל לא הסכמנו לו, חוזה שירות שהם כפו עלינו. שלא לדבר על כך שהתחושה היא שהם מתנכלים לנו בגלל הניתוק מהם.
תודה רבה.
שלום,
נטוויז'ן מחייבים אותנו על הזמנה שלא ביצענו ועל שירות שכלל לא רצינו. הם הודו שמדובר בטעות שלהם, טענו שזה בוטל ולא נחוייב, אך כעת טוענים שלא ניתן לבטל את החיוב מבחינה טכנית ושנחוייב אך נזוכה בהמשך.
הבעייה היא גם הזיכוי (מה גובה הסכום? האם נקבל זיכוי מלא? היא טוענת שכן, אבל איך אני יכול להיות בטוח בכך)? אבל למה גבו מלכתחילה? ואיך זה שלא ניתן לבטל חיוב על שירות שמעולם לא ניתן ושמעולם לא הזמנו, עוד בטרם הוא בוצע? מדוע אני צריך לרדוף אחריהם ולהתחנן לזיכוי, אם הטעות היא שלהם ולא שלי? איך אני יכול להיות בטוח שאקבל זיכוי ושהם לא ייעלמו מחר (למשל, ייפשטו את הרגל, הרי תיאורטית גם זה אפשרי)? איך יוצא שהחברה אשמה, אבל האחריות היא על הלקוח וזה בסדר? איך זה הגיוני שסכום כסף נגבה היום וירד מהחשבון היום, אבל את הזיכוי נקבל בעוד חודש במקרה הטוב?
האם עצם החיוב בכלל חוקי והאם חוזה ההתקשרות איתם שבסופו הם הוציאו חשבונית וגבו את החוב הוא חוקי? חוזה שכלל לא הסכמנו לו, חוזה שירות שהם כפו עלינו. שלא לדבר על כך שהתחושה היא שהם מתנכלים לנו בגלל הניתוק מהם.
תודה רבה.