חיוג דרך האינטרנט
העלתי את הסוגיה הנ"ל גם בפורום צרכנות, אבל מכיוון שלפי דעתי מתברברים שם איתי בקטנות. אני מעדיף שעו"ד שמבין בענייני אינטרנט יתן לי את דעתו. אז ככה: התלונה שלי היא כנגד חברה בשם iConnectHere או בשם אחר DeltaThree, שמרכז הפיתוח שלה יושב בירושלים, ולכן כנראה גם הבעלים הוא ישראלי. מי שרוצה מוזמן להכנס לאתרים של החברות ע"י הוספה של .com לשם החברה. אז הסיפור הולך ככה, לפני כ-4 חודשים נרשמתי לשירות החיוג הטלפוני שלהם, שמאפשר שיחות טלפון בעולם במחיר נמוך משמעותי, ממה שמציעות חברות החיוג הבינלאומי בישראל. מהמספר פעמים שהשתמשתי בשירות שלהם, לא כל כך נהנתי מאיכות הקול, אף על פי שיש לי אינטרנט מהיר. לא עשיתי כלום בעניין, ובזמן האחרון בכלל לא השתמשתי באופציית החיוג הזו, והייתי משתמש שוב באחת מהחברות הישראליות. אבל מה כשנרשמתי לא שמתי לב בתנאי השירות, לתנאי אחד קטן, שאחרי 120 יום מהחיוב האחרון, כל היתרה נמחקת מהחשבון. מה שיפה, שיום אחרי שזה קרה, קיבלתי מייל, שכל היתרה שלי נמחקה, ושאני מוזמן לשלם שוב, ולהשתמש בשירותים שלהם. יש לי כמה טענות. ראשית החברה מעודדת אותך לקנות סכום יותר גדול בהתחלה, ואני קניתי שיות ב-25 דולר כדי לקבל בונוס של 5 דולר. לא רשום בשום מקום בולט באתר, וגם לא בתוכנה שמשתמשים לדבר כמה ימים נשארו לך עד לפקיעת תוקף הכרטיס. דרך אגב פניתי לאחר שקיבלתי מהם את המייל למה לא רושמים בתוכנה את מספר הימים עד פקיעת התוקף או למה לא מקבלים מייל בנושא, והם אמרו שאני צודק, והם ישתדלו בעתיד לשנות. בקיצר לא עזר כלום, והם עמדו על כל (גם במיילים, וגם בטלפון), שרשום את כלל ה-120 יום בתנאי השירות, וזו בעיה שלי, ושהם לא מוכנים לפצות אותי בכלום יש עוד בעיה, שאם אני רוצה לתבוע את החברה, רשום בתנאים באתר, שהתביעה תהיה בבית המשפט בניו יורק. עוד הערה בקשר לחברה, הם מציעים לבעלי אתרים למכור דרך האתר את השירות, כבעל אתר הצעתי את זה מהאתר שלי, ונרשמתי גם דרך האתר, אבל מה את הכסף לא ראיתי, ושניסיתי לפנות אליהם בנושא, פשוט זכיתי לשתיקה ארוכה. הבעיה שקשה להוכיח שבאמת נרשמתי דרך האתר שלי.
העלתי את הסוגיה הנ"ל גם בפורום צרכנות, אבל מכיוון שלפי דעתי מתברברים שם איתי בקטנות. אני מעדיף שעו"ד שמבין בענייני אינטרנט יתן לי את דעתו. אז ככה: התלונה שלי היא כנגד חברה בשם iConnectHere או בשם אחר DeltaThree, שמרכז הפיתוח שלה יושב בירושלים, ולכן כנראה גם הבעלים הוא ישראלי. מי שרוצה מוזמן להכנס לאתרים של החברות ע"י הוספה של .com לשם החברה. אז הסיפור הולך ככה, לפני כ-4 חודשים נרשמתי לשירות החיוג הטלפוני שלהם, שמאפשר שיחות טלפון בעולם במחיר נמוך משמעותי, ממה שמציעות חברות החיוג הבינלאומי בישראל. מהמספר פעמים שהשתמשתי בשירות שלהם, לא כל כך נהנתי מאיכות הקול, אף על פי שיש לי אינטרנט מהיר. לא עשיתי כלום בעניין, ובזמן האחרון בכלל לא השתמשתי באופציית החיוג הזו, והייתי משתמש שוב באחת מהחברות הישראליות. אבל מה כשנרשמתי לא שמתי לב בתנאי השירות, לתנאי אחד קטן, שאחרי 120 יום מהחיוב האחרון, כל היתרה נמחקת מהחשבון. מה שיפה, שיום אחרי שזה קרה, קיבלתי מייל, שכל היתרה שלי נמחקה, ושאני מוזמן לשלם שוב, ולהשתמש בשירותים שלהם. יש לי כמה טענות. ראשית החברה מעודדת אותך לקנות סכום יותר גדול בהתחלה, ואני קניתי שיות ב-25 דולר כדי לקבל בונוס של 5 דולר. לא רשום בשום מקום בולט באתר, וגם לא בתוכנה שמשתמשים לדבר כמה ימים נשארו לך עד לפקיעת תוקף הכרטיס. דרך אגב פניתי לאחר שקיבלתי מהם את המייל למה לא רושמים בתוכנה את מספר הימים עד פקיעת התוקף או למה לא מקבלים מייל בנושא, והם אמרו שאני צודק, והם ישתדלו בעתיד לשנות. בקיצר לא עזר כלום, והם עמדו על כל (גם במיילים, וגם בטלפון), שרשום את כלל ה-120 יום בתנאי השירות, וזו בעיה שלי, ושהם לא מוכנים לפצות אותי בכלום יש עוד בעיה, שאם אני רוצה לתבוע את החברה, רשום בתנאים באתר, שהתביעה תהיה בבית המשפט בניו יורק. עוד הערה בקשר לחברה, הם מציעים לבעלי אתרים למכור דרך האתר את השירות, כבעל אתר הצעתי את זה מהאתר שלי, ונרשמתי גם דרך האתר, אבל מה את הכסף לא ראיתי, ושניסיתי לפנות אליהם בנושא, פשוט זכיתי לשתיקה ארוכה. הבעיה שקשה להוכיח שבאמת נרשמתי דרך האתר שלי.