חייבים להיות ריאלים. לא לשקר את עצמנו.

חייבים להיות ריאלים. לא לשקר את עצמנו.

כל זמן שהדת האיסלם היא זו שמנחה את העניינים לא יהיה שלום עם הערבים, נקודה. דת האיסלם היא אכזרית מאוד, לא מתפשרת על כ ל ו ם . כל מקום בעולם שהאיסלם מנחה את האנשים = מוות , רצח, התאבדויות, שחיטות ועריפת ראשים. רק אם תהיה פה (פלשתינאים) ממשל "חילוני" דוגמת מצרים, ירדן,וכדו' . לא יהיה שלום . בינתיים תגידו שלום לשלום.
 
האם גם עיראק "קדושה" שיש שם שאהידים ?

כל מקום שיש אינטרס איסלאמי הוא נהפך לקדוש. מדוע בעיראק המחבלים מקבלים 72 בתולות ? מדוע בצ'צניה הם מתאבדים? מדוע בלבנון הם שוחטים? למה אפריקה הם טובחים? בכל מקום יש להם הסברים והם תמיד צודקים, עד כדי כך שמי שלא סובר כמותם, דינו שחיטה ומכירה.
 

מוחמד5

New member
אולי הם למדו מהכי טובים !!

טוב למות בעד ארצנו
ולא משנה איך ....
 

shoko232

New member
זה לא נכון

משמעות המשפט "טוב למות בעד ארצינו" אינה "טוב להרוג בעד ארצינו". טרומפלדור "התנחם" בכך שמת למען ארץ ישראל. לא רצח. אותם אנשים שהוזכרו בהודעה הראשית של השרשור לא "הקריבו" את עצמם לטובת הערכים שלהם. הם רצחו ותו לא. יתרה מזאת, אם אדם מקריב את עצמו, ובאותה הזמנות פוגע גם באחרים, ההקרבה שלו בזויה. אני חייבת לציין שעצם הקמת הפורום נראית לי חיובית לחלוטין, אך למרות זאת, נראה כי שני הצדדים בפורום (הן המגיבים היהודים והן המגיבים הפלשתיניאים) נוטים לתמוך ולצדד בצורה קיצונית בצד שלהם, ופעמים רבות ללא כל התחשבות בנסיבות... הפורום מלא בהתכסחויות חסרות טעם. כל צד מסביר עד כמה הצד השני דפוק, ואין כאן שום ניסיון להדברות אמיתית. אם המגיבים כאן ימשיכו לחשוב בצורה כ"כ מונוטונית ומקובעת, לא יוכל להתקיים כאן דיון עינני, אלא רק ריבים מכוערים. יום טוב
 
למעלה