חייבים להעלות רמה 2
שלום לכולם! הנקודה הבאה בה אגע בסדרת המאמרים שלי היא שאלת הניסוחים. גם כאן שוגים הכותבים, וחוזרים ושוגים, כאשר הם משתמשים בניסוחים שאינם מתאימים לאופי הטקסט, ובכלל, בשפה שאינה מתיישבת בקנה אחד עם המהות, התוכן הנכתב. חשוב לזכור: סיפור אירוטי אינו יצירה לירית! הלקסיקון בו יש להשתמש אסור שיהיה מורכב ורחב מדי. המילים צריכות להצטרף ליצירת אוירה ומצבים מוכרים (יותר או פחות, ע``ע המאמר הראשון), אך בשום אופן לא למשוך תשומת לב מוגזמת לעצם המילה, ולא לתוכן העומד אחריה. כותבים רבים משקיעים (כך נדמה) זמן רב יותר בבחירת מילה פיוטית או ניסוח פתלתל, ופחות מאמץ בציור תמונה שלמה - ומרגשת (שוב, ע``ע המאמר הראשון). כותבים יקרים! אם תמשיכו ותנסו לגרום למי מהקוראים להעריך אתכם משום ניסוח מבריק, או אוצר מילים רחב, תפספסו את העיקר: יצירת ריגוש! אל תחפרו באבן-שושן, כדי להעלות מקברן מילים חבוטות כמו ``זרג``, ``פרח אהבה``, ``צוף`` וכדומה. סיפור קולע יותר יתרכז בתוכן, שיהיה מעורר, עשיר ומחרמן. להתראות, ובתקווה להפקת לקחים מהירה, חדה ומעשירה, שני.
שלום לכולם! הנקודה הבאה בה אגע בסדרת המאמרים שלי היא שאלת הניסוחים. גם כאן שוגים הכותבים, וחוזרים ושוגים, כאשר הם משתמשים בניסוחים שאינם מתאימים לאופי הטקסט, ובכלל, בשפה שאינה מתיישבת בקנה אחד עם המהות, התוכן הנכתב. חשוב לזכור: סיפור אירוטי אינו יצירה לירית! הלקסיקון בו יש להשתמש אסור שיהיה מורכב ורחב מדי. המילים צריכות להצטרף ליצירת אוירה ומצבים מוכרים (יותר או פחות, ע``ע המאמר הראשון), אך בשום אופן לא למשוך תשומת לב מוגזמת לעצם המילה, ולא לתוכן העומד אחריה. כותבים רבים משקיעים (כך נדמה) זמן רב יותר בבחירת מילה פיוטית או ניסוח פתלתל, ופחות מאמץ בציור תמונה שלמה - ומרגשת (שוב, ע``ע המאמר הראשון). כותבים יקרים! אם תמשיכו ותנסו לגרום למי מהקוראים להעריך אתכם משום ניסוח מבריק, או אוצר מילים רחב, תפספסו את העיקר: יצירת ריגוש! אל תחפרו באבן-שושן, כדי להעלות מקברן מילים חבוטות כמו ``זרג``, ``פרח אהבה``, ``צוף`` וכדומה. סיפור קולע יותר יתרכז בתוכן, שיהיה מעורר, עשיר ומחרמן. להתראות, ובתקווה להפקת לקחים מהירה, חדה ומעשירה, שני.