חייבת חייבת להעיר

עופרי-

New member
חייבת חייבת להעיר

למדתי חינוך באוניברסיטה. בהרצאה הראשונה שהייתה לי (לפני שש שנים), המשפט הראשון שהמרצה הנפלא ביותר אמר היה:``תמיד זכרו שהילדים הם אנשים קטנים``. כל כך נכון. הבעיה הגדולה היא שלמוירם אין תמיד גישה נכונה לילדים בכלל ולילדים שונים בפרט.
 

secret lover

New member
אני חייבת להעיר..

אני בדרך כלל רק קוראת את ההודעות הנרשמות כאן אך עם דברייך אני לא מסכימה!!! אני מורה במקצועי וזה לא נכון שאין למורים גישה נכונה לילדים, זו המערכת שמפעילה את הכל מלמעלה שמונעת מאיתנו ואסביר לך: כיצד רוצים שתהיה לנו גישה נכונה לילדים כאשר בכיתה יש 40 ילדים?! כיצד רוצים שתהיה לנו גישה נכונה לילדים שבמקום שעות תגבור, שבהן אנו אמורות ללמד ולעזור לילדים, אנו מקבלות כיתות שלמות(להזכירך 40 ילדים) והתירוץ הוא - אין תקציב?! כיצד רוצים שנוכל לקדם ילדים מתקשים אם גם דפים וחומרים מיוחדים שאנו מביאות לכיתות אין אפשרות לשכפל - ושוב כי אין תקציב?! ויש עוד סיבות רבות ומגוונות אז אל תבואי ותאשימי את המורים מאחר ואם לא התנסת בשטח .... בברכה secret
 

עופרי-

New member
את יודעת מה???

את אולי מורה ואני לא. כי אני החלטתי לא לעבור מטחנת רוח אחת לשניה. בכל אופן, אמרתי שלא תמיד למורים יש גישה נכונה. לא אמרתי שלמורים כולם אןי גישה נכונה. לדעתי, גישה כמו שלך היא ממש ממש לא נכונה.וזו בדיוק הגישה עליה אני מנסה לדבר. למורה חייבת להיות מוטיבציה לשנות דברים ולהלחם. וצורת ההאשמה שלך את הסביבה והנסיבות רק מזכירה לי את המורים שלי היו לפני עשר- חמש עשרה שנים. מורים עיפים, בלי מוטיביצה, בלי חשק. חבל. ממש חבל. התנאים הם על הפנים והמצב קשה. זה ידוע גם לי.גם אנחנו למדנו ארבעים תלמידים בכיתה. אבל לא זו הסיבה שבגללה תלמיד בכיתה א` או י` או כל כיתה אחרת צריך לסבול מהוראה לקויה.
 

secret lover

New member
את לא מבינה...

אני רק רוצה לשאול נכנסת פעם לכיתה? ללמד אני מתכוונת? בכיתה עם ארבעים ילד?
 
למעלה