חייבת לפרוק

lovley10

New member
חייבת לפרוק


אני עובדת מזה כשנתיים במוקד שיחות נכנסות של חברת סלולאר גדולה. יצא לי להיתקל בכל מיני לקוחות, חלקם הגדול נחמד ומנומס, חלקם פחות. אבל לקוחה כפי שעלתה אלי לקו היום, בכזו עוד לא נתקלתי. אין הנחתום מעיד על עיסתו אמנם, אך לצורך באור התמונה אעיד על עצמי שאני אדם מאוד נותן ושירותי ולכל לקוח שמגיע אלי לקו אני נותנת שירות מקצועי, אנושי, הגון, בגובה העיניים ועושה זאת מכל הלב. זה מתבטא בחמימות של הלקוחות אלי ברוב המוחלט של השיחות ותודתם הרבה. הלקוחה מהיום רצתה לדעת דבר כלשהו אלמנטרי בהחלט, עליו עניתי לה באופן ענייני. השיחה המשיכה לכדי ניסיון לשמרה בחברה, שכן זה מחובתי לנסות לשמר אותה. היא שאלה אותי שאלות, עברה משאלה אחת לאחרת, תוך כדי ענתה לעצמה באופן רטורי ולא מכבד, הנימה שלה כולה היתה חסרת כבוד ומזלזלת כלפי. אמנם לא באופן ישיר אך מתחת לפני השטח שזו הצורה הכי גרועה ופוגענית. עניתי לה על שאלותיה, הסברתי לה או לפחות ניסיתי, את פני הדברים והיא נכנסה לדברי בלי סוף וקטעה אותי כל הזמן. לסיום אף אמרה שלא נתתי לה שירות טוב. כנציגה כבר לא מעט זמן, נתקלתי בלא מעט לקוחות שקיללו, צעקו, דיברו לא יפה וכו' אך תמיד יכולתי להזדהות ולגלות אמפתיה כלפיהם. לרוב הם גם נרגעו במהלך השיחה איתי והודו לי בסופה. הלקוחה היום התעמרה בי לאורך כל השיחה כאילו היתה לה כוונה לפגוע בי אישית והתחלתי לחוש רעידות בגוף ואף בכיתי לאחר השיחה, מה שלא קרה לי מעולם. נציגים על ידי החלו להרגיע אותי. לאחר שנתיים אמור היה להיות לי עור של פיל אבל הנימה המזלזלת שלה כל כך חלחלה אלי שיצאתי נסערת מהעבודה וכל היום לא מצליחה לחשוב על משהו אחר. לקוח מעולם לא הביא אותי לסף גבול היכולת שלי להכיל ולספוג אותו.
ברור לי שכל הרוע והחוסר כבוד שנשפך ממנה הוא שלה בלבד ואני רק נקריתי בדרכה וזה יכול היה להיות כל נציג אחר במקומי, אך המינימום שאדם שפונה צריך לזכור הוא שהנציג איתו הוא מדבר סך הכל עושה את עבודתו, מדובר באדם בשר ודם עם רגשות, אשר מתפרנס ומפרנס את משפחתו ולא מגיע לאף אחד יחס משפיל ומזלזל כפי שאני חוויתי ממנה היום. זה גרם לי עוגמת נפש אדירה ורעדתי פיזית במהלך כל השיחה ואחריה. מעולם לא קרה לי שלקוח הביא אותי למקום כזה. צריך להיות רוע טהור כדי לגרום לאדם שסך הכל מדבר איתך בטלפון להגיע למצב כזה.
זהו, פרקתי.
 


עבודה בשירות לקוחות נחשבת לעבודה שוחקת וקשה בדיוק מהסיבות האלו - שיחות כאלו עם אנשים קשים שכאלו זה משהו שמשפיע קשה, במיוחד כשזה מגיע בעצמה כזאת, כשבמקרים רבים לא מדובר במקרה בודד והעידו כאן אנשים על מקרים כאלו שקרו בתדירות לא נמוכה.
&nbsp
השיטה שלי הייתה בעבר להתמודד עם לקוחות קשים כאלו, הייתה להשקיע אקסטרה ומכל הלב בלקוחות הבאים ולהזכיר לעצמי כל פעם שמזדמן שלא כולם כאלו ושיש גם לקוחות נחמדים ומכבדים.
&nbsp
&nbsp
 

nofi1456

New member


זה כבר הרבה מעבר לחוסר הערכת שירות טוב..זה משהו בחינוך.
לצערי אני נתקלת בזה הרבה. צעקות, קללות, איומים..
זה לא מכבד אותם וזה לא מכבד אותנו!
גם לפני שהגעתי לעולם שירות הלקוחות, בחיים לא חשבתי להתנהג ככה!
וחשבתי שעם הזמן אני אהיה יותר ויותר חסינה..
ואני כל יום מופתעת מחדש!

אני מקווה בשבילך שזה אירוע חולף והכי חשוב שלא תקחי את זה באופן אישי כי זה בסך הכל בורות טמטום ואטימות שלא צריכים לצאת עלייך..
מזל שיש גם לקוחות נחמדים ומוקירי תודה, בתכלס בשבילם אנחנו שם..

תהיי חזקה
 

sharpantie

New member
אני לא בשרות לקוחות

אך במסגרת תפקיד שאני מבצע, שאיננו עבודה, אני נתקל מדי פעם באנשים מהסוג שתיארת. הם טעונים בתיסכול וכעסים על כל העולם ואשתו ומסיבה כל שהיא אין להם על מי לפרוק את הכעס. הכי קל זה להתפרץ על מישהו לא מוכר בשיחה טלפונית.

לדעתי האישית זו בעיה מתחום הפסיכיאטריה ועם כל הכאב על אי הנעימות שבדבר,
אין מה לקחת את זה אישית. הבעיה היא של הלקוח ושלו בלבד.
 
למעלה