חייבת לפרוק
אני עובדת מזה כשנתיים במוקד שיחות נכנסות של חברת סלולאר גדולה. יצא לי להיתקל בכל מיני לקוחות, חלקם הגדול נחמד ומנומס, חלקם פחות. אבל לקוחה כפי שעלתה אלי לקו היום, בכזו עוד לא נתקלתי. אין הנחתום מעיד על עיסתו אמנם, אך לצורך באור התמונה אעיד על עצמי שאני אדם מאוד נותן ושירותי ולכל לקוח שמגיע אלי לקו אני נותנת שירות מקצועי, אנושי, הגון, בגובה העיניים ועושה זאת מכל הלב. זה מתבטא בחמימות של הלקוחות אלי ברוב המוחלט של השיחות ותודתם הרבה. הלקוחה מהיום רצתה לדעת דבר כלשהו אלמנטרי בהחלט, עליו עניתי לה באופן ענייני. השיחה המשיכה לכדי ניסיון לשמרה בחברה, שכן זה מחובתי לנסות לשמר אותה. היא שאלה אותי שאלות, עברה משאלה אחת לאחרת, תוך כדי ענתה לעצמה באופן רטורי ולא מכבד, הנימה שלה כולה היתה חסרת כבוד ומזלזלת כלפי. אמנם לא באופן ישיר אך מתחת לפני השטח שזו הצורה הכי גרועה ופוגענית. עניתי לה על שאלותיה, הסברתי לה או לפחות ניסיתי, את פני הדברים והיא נכנסה לדברי בלי סוף וקטעה אותי כל הזמן. לסיום אף אמרה שלא נתתי לה שירות טוב. כנציגה כבר לא מעט זמן, נתקלתי בלא מעט לקוחות שקיללו, צעקו, דיברו לא יפה וכו' אך תמיד יכולתי להזדהות ולגלות אמפתיה כלפיהם. לרוב הם גם נרגעו במהלך השיחה איתי והודו לי בסופה. הלקוחה היום התעמרה בי לאורך כל השיחה כאילו היתה לה כוונה לפגוע בי אישית והתחלתי לחוש רעידות בגוף ואף בכיתי לאחר השיחה, מה שלא קרה לי מעולם. נציגים על ידי החלו להרגיע אותי. לאחר שנתיים אמור היה להיות לי עור של פיל אבל הנימה המזלזלת שלה כל כך חלחלה אלי שיצאתי נסערת מהעבודה וכל היום לא מצליחה לחשוב על משהו אחר. לקוח מעולם לא הביא אותי לסף גבול היכולת שלי להכיל ולספוג אותו.
ברור לי שכל הרוע והחוסר כבוד שנשפך ממנה הוא שלה בלבד ואני רק נקריתי בדרכה וזה יכול היה להיות כל נציג אחר במקומי, אך המינימום שאדם שפונה צריך לזכור הוא שהנציג איתו הוא מדבר סך הכל עושה את עבודתו, מדובר באדם בשר ודם עם רגשות, אשר מתפרנס ומפרנס את משפחתו ולא מגיע לאף אחד יחס משפיל ומזלזל כפי שאני חוויתי ממנה היום. זה גרם לי עוגמת נפש אדירה ורעדתי פיזית במהלך כל השיחה ואחריה. מעולם לא קרה לי שלקוח הביא אותי למקום כזה. צריך להיות רוע טהור כדי לגרום לאדם שסך הכל מדבר איתך בטלפון להגיע למצב כזה.
זהו, פרקתי.
אני עובדת מזה כשנתיים במוקד שיחות נכנסות של חברת סלולאר גדולה. יצא לי להיתקל בכל מיני לקוחות, חלקם הגדול נחמד ומנומס, חלקם פחות. אבל לקוחה כפי שעלתה אלי לקו היום, בכזו עוד לא נתקלתי. אין הנחתום מעיד על עיסתו אמנם, אך לצורך באור התמונה אעיד על עצמי שאני אדם מאוד נותן ושירותי ולכל לקוח שמגיע אלי לקו אני נותנת שירות מקצועי, אנושי, הגון, בגובה העיניים ועושה זאת מכל הלב. זה מתבטא בחמימות של הלקוחות אלי ברוב המוחלט של השיחות ותודתם הרבה. הלקוחה מהיום רצתה לדעת דבר כלשהו אלמנטרי בהחלט, עליו עניתי לה באופן ענייני. השיחה המשיכה לכדי ניסיון לשמרה בחברה, שכן זה מחובתי לנסות לשמר אותה. היא שאלה אותי שאלות, עברה משאלה אחת לאחרת, תוך כדי ענתה לעצמה באופן רטורי ולא מכבד, הנימה שלה כולה היתה חסרת כבוד ומזלזלת כלפי. אמנם לא באופן ישיר אך מתחת לפני השטח שזו הצורה הכי גרועה ופוגענית. עניתי לה על שאלותיה, הסברתי לה או לפחות ניסיתי, את פני הדברים והיא נכנסה לדברי בלי סוף וקטעה אותי כל הזמן. לסיום אף אמרה שלא נתתי לה שירות טוב. כנציגה כבר לא מעט זמן, נתקלתי בלא מעט לקוחות שקיללו, צעקו, דיברו לא יפה וכו' אך תמיד יכולתי להזדהות ולגלות אמפתיה כלפיהם. לרוב הם גם נרגעו במהלך השיחה איתי והודו לי בסופה. הלקוחה היום התעמרה בי לאורך כל השיחה כאילו היתה לה כוונה לפגוע בי אישית והתחלתי לחוש רעידות בגוף ואף בכיתי לאחר השיחה, מה שלא קרה לי מעולם. נציגים על ידי החלו להרגיע אותי. לאחר שנתיים אמור היה להיות לי עור של פיל אבל הנימה המזלזלת שלה כל כך חלחלה אלי שיצאתי נסערת מהעבודה וכל היום לא מצליחה לחשוב על משהו אחר. לקוח מעולם לא הביא אותי לסף גבול היכולת שלי להכיל ולספוג אותו.
ברור לי שכל הרוע והחוסר כבוד שנשפך ממנה הוא שלה בלבד ואני רק נקריתי בדרכה וזה יכול היה להיות כל נציג אחר במקומי, אך המינימום שאדם שפונה צריך לזכור הוא שהנציג איתו הוא מדבר סך הכל עושה את עבודתו, מדובר באדם בשר ודם עם רגשות, אשר מתפרנס ומפרנס את משפחתו ולא מגיע לאף אחד יחס משפיל ומזלזל כפי שאני חוויתי ממנה היום. זה גרם לי עוגמת נפש אדירה ורעדתי פיזית במהלך כל השיחה ואחריה. מעולם לא קרה לי שלקוח הביא אותי למקום כזה. צריך להיות רוע טהור כדי לגרום לאדם שסך הכל מדבר איתך בטלפון להגיע למצב כזה.
זהו, פרקתי.