חייבת לשתף אתכם במשהו

S r 35

New member
חייבת לשתף אתכם במשהו ../images/Emo2.gif../images/Emo10.gif../images/Emo46.gif

חזרתי לא מזמן עם הילדים הביתה, אספתי אותם מהגנים. הגן של רונקי נמצא על ציר מוריה בחיפה - באזור מלא בתי-קפה ומסעדות - והוא צמוד לבית-קפה די ידוע בחיפה. נדהמתי לראות את בית הקפה פתוח, הומה ושוקק חיים - ממש עסקים כרגיל. המחשבה שאנשים יושבים ומתחממים בשמש בכייף עם אספרסו, הפוך ועוגה בעוד שבקצה השני של העיר עורכים טקסים עצובים בבתי-העלמין, לבני העיר שנפלו, לא נתפסת בעיני. אולי אני טועה, אבל אני רואה בכך חוסר כבוד ליום הזה ולכל מה שהוא מייצג. זה העציב אותי מאוד.
 

לולי72

New member
בתי קיפה לא אמורים להיות סגורים היום?

זה באמת מרגיז. זה גם לא נתפס כי אני למען האמת לא מבינה איך אנשים יכולים היום לשבת בבית קפה, אני באופן אישי לא הולכת לטקסים כי אני עם יובל וזה לא מתאים לי בשנים הקרובות (שוב בגלל שיובלי קטנה ונמצאת איתי בבית) (פעם הייתי הולכת בערבים לטקסים), אבל גם בעיני זה חוסר כבוד ואפילו הייתי אומרת חוצפה, אפילו שגם אצלי, טפו, טפו, חמסה, חמסה, אף אחד לא נהרג במשפחה אבל אני מכבדת את היום הזה.
 

dafgol

New member
מעציב פוגע ומקומם.

הייתי בטוחה שיש חוק שאוסר פתיחת בתי קפה ושעשועים ביום כזה...אולי אני טועה. בהחלט לא מובן מעציב ומקומם.
 

S r 35

New member
גם אני שאלתי את עצמי את אותה שאלה

עד כמה שידוע לי בתי-קפה באמת אמורים להיות סגורים ביום כזה, אבל עצם העובדה שאנשים בוחרים לצאת לבית-קפה ביום הזיכרון צורמת לי מאוד. אולי אנחנו באמת מאבדים את זה. אולי יש גרעין של אמת באמירה שהמדינה כבר לא מה שהיא הייתה פעם. כל-כך חבל
 
למעלה