חייב עזרה במציאת שירים למסיבה

לב ענק 22

New member
חייב עזרה במציאת שירים למסיבה

ח'ברה אני מתקלט ביום חמישי במועדון של מוסיקה שחורה ערב שלם אני חייב המון חומר שיקפיץ לי את הקהל במיוחד רגאיי מוכרים . יש לי קהל רובו אתיופים . אפילו להיטים ישנים . מישהו יכול להמליץ לי על קטעים טובים כמו נה נה נה . אברי באדי טלה מי טו . היה לי מלא חומר פשוט גנבו לי את הרכב עם הציוד ומן הסתם כל המוסיקה .
 

כלב קר

New member
אני הייתי רוצה לשמוע במסיבה את

את השירים הבאים: Maxi-Preist-Wild-World Barrington Levy-Here I Come (Broader Than Broadway) buju banton-Hills and Valleys Born Jamericans-yardcore charlie chaplin-ruffian Eeka Mouse - I Like Them All everton blender-Just Wanna Be gentleman-superior Jah Mason-Kibuts Livication Lady G - Nuff Respect lady passion-never change my mind luciano-Knocking On Heavens Door macka-B - Don't Drink Too Much MATISYAHU-JERUSALEM MATISYAHU-KING WITHOUT A CROWN ras attitude-Where Did They Come From Ub40-kingston town ziggy marley-Tomorrow People luciano/tony rebel-if jah אם תשים את כל אלו אני אפילו יגיע למסיבה אבל בתנאי שהיא תהיה ברדיוס של עד 30 דקות מאיזור המגורים שלי ואם לא עזרתי, לא נורא...זו עוד סיבה מצויינת בשבילי לא ללמודדדדדדדדדד למבחנים שלי גרררררררר....
 

לב ענק 22

New member
היי תודה גבר..עוד זיהוי קטן לשיר

אחד להיט ידוע הימנון במסיבות כמו ריץ' גירל שעשו לפני שנתיים בחורה שרה נה נה נה זה הפיזמון . ועוד אחד חזק גם זה נקרא אברי באדי טלה מי טו לקראת סוף השיר הוא אומר אלסקה אריזונה ועוד כמה מדינות בארה''ב . תודה לך .
 

לב ענק 22

New member
תודה גבר..דווקא השני יותר קל

עשו לשיר הזה לא מזמן רמיקס חזק זה נקרא ריץ' גירל בפיזמון בחורה שרה כל הזמן נה נה נה כמו לו הייתי רוטשילד יא בה דה בה דה
 
גבר אחותך..

חחח אני בחורה אחי. ולא הבנתי איזה אתה רוצה- אמרת כמו ריצ' גאל? או את ריצ' גאל אתה מחפש? בוא נעשה חיים קלים, סבבה?! יש את השיר if i was a rich girl של lady saw ויש את החידושיישן של gwen stephanie בטוח לאחד מהםן התכוונת. ובקשר לשירים במסיבה, צור קשר באייסי או משהו אני אתן לך רשימה סבבה- פשוט אין לי כח עכשיו לכתוב הרבה המלצות וכאלה על דפי הפורום :)) שיהיה יום סבבה -כשף!
 

K C

New member
אווו תותיםםםם

מממממ
דודא
 

לב ענק 22

New member
מאיפה אני אמור לדעת בדיוק

בכל אופן תודה . יש עוד להיטים מקפיצים של רגאיי
 

לב ענק 22

New member
אחינו השירים שלך לא למסיבה

אולי אתה אוהב לשמוע אותם בבית . אבל במסיבה הם לא מזיזים ישבנים . האמת פעם ראשונה ששמעתי את השירים שמתי לב שהם רגועים . תודה בכל אופן על הניסיון.
 
למעלה