חייב עזרה

חייב עזרה

יש לי נוקיה 5110 ברשת אורנג, שכחתי את הסיסמה שבעזרתה ניתן להגדיר את המכשיר, בנוקיה דורשים 100 ש"ח עבור איפוס המכשיר כדי להחזיר את הסיסמה הישנה שהיא 12345 מישהו אולי מכיר את הקוד שמאפס את המכשיר לגמרי? מה שכן אני יודע שאחרי איפוס כזה האיקון נעלם וצריך להגדיר את המכשיר לשפה עיברית תודה
 

eranavni

New member
תשובה

בעזרת כבל ותוכנה אתה יכול לעשות את זה בבית הכבל יעלה לך בסביבות ה 100 ש"ח אבל יש לזה יתרון כי יש עוד דברים שאני לא בדיוק מכיר שאפשר לעשות עם הכבל
 

פגעסוס

Well-known member
נכון ערן....

אבל היא לא פנתה אליך... היא פנתה אל מאיר... GYXOIO
 

m e i r

New member
הנה התגובה אריאלה מתוקה

מה שהוא כתב זה שנוקיה דורשים 100 ש"ח. לא orange, אלא נוקיה. orange ממילא מעבירים את המכשיר ליורוקום יבואנית נוקיה בישראל. מכשיר ששינו לו את הסיסמא ולא זוכרים הוא כמו חתיכת ברזל.
 

1אריאלה

New member
זו בדיוק הנקודה!

פלאפון וסלקום, כאשר לא מפנות אותך אל היבואן במקרה של אחריות יצרן, אלא מטפלות בך בעצמן!
 

m e i r

New member
כי הם טוחנים את הלקוח

אם היה לו שירות תחזוקה ב-orange אז היו מטפלים בו אבל הוא רצה לחסוך את זה נכון? אז שישלם עכשיו. ושבפעם הבאה שהוא משנה את הסיסמא במכשיר שישתדל לזכור. אגב, לא ראיתי אותו מתלונן כמו שאת, אריאלה מנסה להכפיש את orange אבל זה מובן כי היא עומדת לתקוע את מקום העבודה שלך.
 

Nokia Fan

New member
אני מציע להפסיק כאן...

או שזה שוב יגמר בבכי (סביר להניח שהוא יהיה שלי... אני אשתגע מרוב ויכוחים...).
 

1אריאלה

New member
מאיר, מאיר, מה יהיה?

אני רואה שכמו אורנג´ גם אתה התחלת לעבור מחשיבת "פלח שוק" לאסטרטגית רווח. שורה תחתונה בסלקום ופלאפון הוא היה מקבל את השרות הנ"ל גם בלי לשלם תחזוקה חודשית! זה מה שחשוב!
 

m e i r

New member
אל תתנשאי אריאלה ואל תשקרי

אם לא היה לו שירות תחזוקה בסלקום היו יורקים לו בפרצוף ולא מטפלים בו, או מצד שני, את צודקת, מהיכרותי עם סלקום ומי שמכיר יסכים שהם היו מטפלים בו, ואת החשבון היו תוקעים לו בסוף החודש, ואני בטוח ש100 ש"ח לא היו מספקים אותם. וסלקום לא היו כאלה רווחיים אם לא היו תוקעים את הלקוחות שלהם כל כך הרבה וכל כך חזק, אז אל תדברי אל אסטרטגיית רווח. חוצמזה, המשמעות של "פלח שוק" כבר לא שוות ערך כמו פעם, ואכן החשיבות היא בARPU של לקוח, אבל זה לא קשור ובטח לא מעניין אותך.
 

1אריאלה

New member
עלה לך הדם לראש?

אתה כבר לא מסוגל לנהל דיון ענייני? אף אחד לא היה יורק לו בפרצוף ובטח שלא היה תוקע אותו בסוף החודש. אל תתחיל להתלהם ולהידמות למשתתף אחר בפורום שלא אנקוב בשמו. לקוחות סלקום נהנים מאחריות יצרן בשנה הראשונה בה נרכש המכשיר, ותקלות אלקטרוניות שנובעות מאחריות יצרן מתוקנות ללא תמורה במרכזי השירות של סלקום ולא של יורוקום.
 

m e i r

New member
עכשיו הדם באמת תיכף עולה

הבחור ששאל לא אמר שהמכשיר אצלו בשנה הראשונה, ולכן אל תמהרי לומר שהיו מטפלים בו בסלקום ללא תשלום. מעבר לכך, במצב של אחריות יצרן, היצרן צריך לתת אחריות (הבנת הנקרא) ואין סיבה שפרטנר תספוג את העלויות (אל תדאגי אני בטוח שסלקום נפרעת מיורוקום לגבי העלויות). חוץ מזה, לשנות את הסיסמה בסלקום גם אני יודע, קוד קצר שמתחיל ב3* ומסתיים ב5# ואת יכולה להיכנס להנאתך ולשנות את הסיסמה, מה שאין כן במכשירי GSM, ואני מניח שבקרוב תדעי זאת עם כניסת מכשירים אלה לחברה שלך. וכן, כשאני הגעתי לנק´ שירות של סלקום השארתי את המכשיר וחזרתי אחרי כמה שעות לקחת אותו, אבל לפני שיצאתי מהנקודה, חתמתי על מסמך בו אני מודע לכך שאם אין לי שירות תחזוקה, אשלם, אם איני טועה משהו כמו 250 ש"ח- בחשבון, אז אני קראתי (וגם היה לי שירות תחזוקה) אבל מי שיסתמך על דברייך בלבד עלול למצוא עצמך משלם לסלקום, והרבה. אגב, לשנות סיסמא ולא לזכור אותה זה בהחלט לא נובע מאחריות יצרן וכך, לפי עדותך, גם אצלכם ישלמו, ואחזור ואומר שה"תותח מאילת" אמר שנוקיה דורשים את הסכום ולא Orange ולכן מסתבר שאין לו אחריות יצרן, אז בטח שהיה משלם אצלכם, ובשביל משהו שאפילו אני יכול לפתור.
 
המכשיר לא באחריות

ובגלל זה המחיר יקר ובגלל שזה יורוקום אז בכלללללללל אבל תודה בכל אופן הסתדרתי
 
למעלה