חייל אמיץ בסיפור מהחיים :

ויוי 25

Well-known member
סיפור אמיתי של החייל האמיץ והפגישה הגורלית:
חייל משוחרר שהיה מובטל מעל חצי שנה מאז שחרורו וכול ניסיונותיו לעבוד עלו בתוהו ,
התעורר בוקר אחד והחליט לחתום- קבע בצה"ל- ולקבל משכורת קבועה באופן מסודר .
לאחר 5 שנים בצבא -הקבע הוא חסך סכום כסף יפה, והחליט שהגיע הזמן להתקדם גם בחיים האישיים וזה הזמן המתאים עבורו ליצור קשר רציני ולהינשא ולהקים את משפחתו.
לשם כך הוא הגיע לשדכנית ידועה בעירו ,ובשיחתם היא ביקשה שממנו שיספר לה על כול -יתרונותיו וחסרונותיו בכדי שתוכל בעזרת- המידע לשדך לו מישהי שתהיה
הכי מתאימה עבורו.
טוב הוא אמר, וסיפר שיש לו בעיה קטנה שאותה הסתיר מכולם ,וסיפר לשדכנית
כי הסוד שלו הוא הזקן שהוא מגדל על פניו, וזאת מכיוון שתחתיו מסתתרת לה צלקת בולטת ודוחה,
ולדעתו בעבר זו הייתה גם סיבה לעיכובים שלו ביצירת קשר עם בחורות, ולכן החליט אחת ולתמיד להסתיר את הפגם בעזרת זקן שגידל ,אך בכול פעם שרצה להכיר מישהי נחמדה הייתה תגובתה כי איננה נמשכת לגבר שמגדל זקן.
מאז חלפו להם מספר שנים –ובהם היו לו די הרבה פגישות, אך עדיין לא זכה לקשר רציני-כרצונו.
ואז אמרה לו השדכנית ,כי מניסיונה עדיף שישוחח על הבעיה עם הבחורה שהיא תתאם עמה פגישה ראשונה כבר הערב.
ואכן נקבעה פגישה והבחורה שהגיעה הייתה נאה ומרשימה, ובמהלך שיחת ההיכרות ביניהם, פנה אליה הבחור ושאל אותה האם יש לה עדיפות לגברים עם זקן -
או שתעדיף גבר ללא זקן ?
מדוע אתה שואל התפלאה הבחורה ?
הבחור השיב לה, כי הבחורות שהכיר עד כה, לא הייתה להם משיכה לגברים עם זקן – ולכן נתקו קשר.
ואז סיפר לה את המקרה שקרה לו בעת מילוי תפקידו בצה"ל, כאשר הצליח לתפוס מחבל עם חפץ חשוד בידו, ותוך שהוא מזמין תגבורת לסייע לו, באותו רגע שלף המחבל את החפץ החד ודקר אותו בפניו ויצר חתך עמוק בפניו שגרם לו לצלקת גדולה שלצערו תישאר עמו לכול חייו, ולכן היא כעת מוסתרת לחלוטין מתחת לזקנו.
הבחורה שהתרגשה מסיפורו של החייל האמיץ גילתה לו ,כי היא עצמה זוכרת את המקרה ,כי היא הייתה האחות שטיפלה בעת שהגיע פצוע בפניו לקבלת טיפול בבי"ח.
וגם לאחר שהשתחרר לביתו ,עדיין היא המשיכה לחשוב עליו ומה עלה בגורלו, וזאת לאחר שנפצע בעת שתפס בגבורתו את המחבל -ובכך הציל יישוב שלם מאסון נורא שעלול היה לקרות.
היא הביטה בו ואמרה, לאחר המקרה האמיץ שלך ,הנה אתה יושב כאן מולי ומשחזר את הרגע בו טיפלתי בך בדאגה רבה, והמחשבה על אותו הרגע מרגשת אותי מאוד, ההרגשה היא כאילו זימנו הערב את פגישתנו הזו מלמעלה - זה הגורל הוא זה שהפגיש בינינו ,
ואכן כולי תקוה שאכן יווצר קשר אמיתי ויפה שיוביל את שנינו לזוגיות טובה ונקים ביחד בית בישראל.
גם הוא התרגש מאוד למשמע דבריה ואפילו חש את פעימות ליבו הולכות וגוברות מההתרגשות, כן הוא אמר (ואפילו לרגע שכח את הדילמה בנושא הזקן שהצמיח,)
אכן זה הגורל שחיבר בינינו אמר לה, ומעתה והלאה לא ניפרד עוד לעולם,
ומאז ועד היום המשאלה התגשמה והם אכן נשואים וביחד מאושרים.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה