חיים רמון משנה לראש הממשלה

ש ק 1

New member
חיים רמון משנה לראש הממשלה

חיים רמון מונה למשנה לראש הממשלה במסגרת סבב המינויים הודיע ראש הממשלה כי לאור העובדה שאינו יכול ללא קרימנלים סביבו (שולה זקן) חיימקה ימלא את המשבצת הריקה. כמו כן הודיע ראש הממשלה כי כל הנשים בלשכתו יעברו למשרד האוצר כי כבר אמרו חז"ל לא תשים מכשול בפני עיוור. כמו כן שוקל ראש הממשלה לשבץ את האנס הסידרתי במסגרת האנשים אתם יש להתיעץ באופן קבוע על עיסקות טעון למקרה הצורך.
 
../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif נפלתי מצחוק....

אגב, ישבתי לא מזמן עם מישהו ששנינו מכירים במסעדה בה ישב חיים רמון בשיחה חמה ועירנית (אם תשאלו איך איני יודעת מה היה בשיחה, אענה שאני לא יודעת - אני רק יודעת לקרוא שפת גו, זה חלק מהמקצוע שלי
) עם יוסי קוצ'יק (שירדו לו אצלי נקודות - והיו לא קודם). לי נתקע האוכל בגרון, לעומת זאת - זה שאנחנו מכירים קם בהתלהבות לתת לרמון לחיצת יד תומכת.
 

aaa123

Member
תגובה

קודם כל אתחיל בזה שאני לא חושב שנשים הן שקרניות ,ולהערכתי 99 אחוז מהנשים לעולם לא יגישו תלונת שווא על עבירות מין. בכל זאת אם מעריכים ש1 אחוז מהנשים כן מגישות תלונת שווא על עבירות מין אז עדיין חלק משמעותי מהתלונות על עבירות מין הן תלונות שווא במיוחד אם מביאים בחשבון את העובדה שמרבית הקורבנות לא מתלוננות. הקדמה זאת היתה כדי להסביר שהספקנות שיש לי לגבי חלק מהתלונות איננה נובעת מחוסר אמון בנשים. עכשיו תגובה לתוכן ההודעה: 1)אני מניח שהמלים האנס הסדרתי בהודעה אליה אני מגיב מכוונים למשה קצב. די ברור לי שהוא עבריין מין סדרתי כי בכל זאת לא סביר שעם כל כך הרבה נשים כל התלונות הן תלונות שווא אבל לגבי סעיף האונס התרשמתי ממה שקראתי בתקשורת שיש דברים תמוהים בעדות של המתלוננות[(במקרה של א הראשונה שהתלוננה נגד קצב היו נשים שהעידו שהיה לה רומן עם הנשיא(דבר שהיא מכחישה) ובמקרה של א ממשרד התיירות הבנתי שהיא כתבה לקצב את הדברים הבאים שנים אחרי שהיא עזבה את העבודה "שנה שתהיה לך בה תמיד פינה חמה בליבי. שנה שבה יתגשמו כל משאלותיך. שאמשיך לאהוב אותך. שהקב"ה יתן לך מה שבאמת טוב בשבילך. שתהיה שנה מתוקה עם נשיקה." אמנם שמעתי טענות שקצב שכנע נשים שהוטרדו מינית על ידו לכתוב לו מכתבים דומים בטענה שזה יעזור להן להשיג להן עבודה אבל בכל זאת לא נראה לי סביר שאישה שנאנסה תכתוב מכתב כזה בשלב שיש לה עבודה אחרת. 2)לגבי המקרה של רמון אני לא מאמין למתלוננת שרמון הכניס לשון לפיה על סמך מה שקראתי ואנמק. קראתי את תוכן העימות של רמון והמתלוננת. ציטוט מהעימות: "רמון: "אני לא רואה שום דמעות בעיניים. אני רואה תמונה שאת מחייכת". ה': "חבל, יביאו לך את התמונה עוד פעם ויראו". די ברור מתוכן הדברים ש"ה" התכוונה לדמעות שאפשר לראות בתמונה העובדה שלא ראו דמעות בתמונה היתה אמורה לפגוע באמינותה של "ה" ולפחות לגרום לזיכויו של רמון מחמת הספק אבל השופטים פסקו משום מה את הדברים הבאים: 12. (א) המתלוננת הסבירה, כאמור, כי בזמן הצילום השלישי היא היתה קפואה, בהלם ועם דמעות בעיניים. נטענה טענה, כי בצילום לא רואים דמעות ומכאן שהמתלוננת איננה דוברת אמת. אין ממש בטענה. האמירה "דמעות בעיניים" מתארת מצב נפשי מסויים ולאו דווקא דמעות זולגות.
 
למעלה