חיפוש דירה להשכרה

  • פותח הנושא THMR
  • פורסם בתאריך

THMR

New member
חיפוש דירה להשכרה

אני מקווה שזה בסדר לחפש גם פה. מודעות ההשכרה בעיתונים לא אקטואליות עוד לפני שהן מתפרסמות (התחלתי לחשוד שהמתווכים ממציאים דירות אטרקטיביות כדי שיתקשרו אליהם...). אני חושבת שהגעתי כבר לסוף האינטרנט בחיפושי הדירה. אנחנו רוצים לעבור לכפר סבא. אנחנו זה אני, בן זוגי ושני ילדיי, בני 5 ו-7. למה כפר סבא? כי זה קרוב לכביש 6, יש תחנת רכבת, מערכת החינוך טובה וזה קרוב לאבא של הילדים שלי. אנחנו צריכים דירת 4.5 חדרים לפחות, אפשר גם 6 אם המחיר סביר (עד 1100 לדירת 6). אם מישהו יודע על דירות או בתים להשכרה בכפר סבא אשמח אם תענו לי כאן בפורום או דרך יצירת קשר באתר שלי. אושר, אהבה ואור לכל, תרבחו ותסעדו אבל לא יותר מדיי. תמר.
 
לא יודעת איפה חיפשת באינטרנט

אבל חיפשתי עכשיו בלוח winwin ומצאתי: דירה 5 חדרים ברחוב אלתרמן 850 דולר. צריך סבלנות ולחפש כל יום
 

THMR

New member
טרולית יקרה

תודה תודה תודה שאת מחפשת בשבילי. קיבלתי את המסר שלך אחרי שדיברתי עם משכירת הדירה. אני מחפשת דברים שאין בלוחות אינטרנט. אנחנו בודקים פעמיים ביום את הלוחות המובילים באינטרנט. היום למשל נסעתי לראות דירה שהתפרסמה לראשונה אתמול, אבל עד שהגעתי לכפר סבא היא כבר לא הייתה אקטואלית. חיפשתי על לוחות המודעות ברחוב וייצמן אבל לא היו שום מודעות להשכרה. אם במקרה אתם רואים מודעות על העצים ועל האבנים או ששכן שלכם מחפש שוכר שייכנס בקיץ - אנחנו שוכרים מאוד שווים. תודה!
 
קשה למצוא דירה להשכרה בכפר סבא

משום שרוב הדירות (קרוב ל 80%) הן בבעלות. זה נתון שהתפרסם בעיתונות המקומית בשבוע האחרון נדמה לי. לא פעם אני רואה מודעות בבניינים של אנשים המבקשים (כמוכם) לשכור דירה בבניין או באזור. אולי זו דרך שכדאי לך לנסות. ואם אתם ממש נואשים אולי כדאי לבקר אצל מתווך אחד או שניים.
 

monagov

New member
כמה מוכר...

אני מבינה מה את אומרת על המתווכים, אני חצי שנה חיפשתי דירה בכפר סבא כל מתווך שם היה נראה יותר "מדוכא" ממצב הדירות מאשר המתווך לפניו... בסוף עלינו על בית בצור-יגאל לא רחוק משם ליד כוכב יאיר 15 דקות מכפר סבא. אני ממליצה לך על לוח דירות של אתר winwin.co.il, צרפתי לך כתובת רק הצלחה יקירה, מכל הלב ויום נעים ושמח!
 

cnima

New member
מסכים ביותר

צור יגאל מקום מעולה וממש לא רחוק מכפר סבא.
 
למעלה