חיפשו לנפוש בשקט באילת וקיבלו

ערן שחר

New member
חיפשו לנפוש בשקט באילת וקיבלו

ציפצופים באוזניים שני חיילים שירדו למלון הרודס פאלאס באילת כדי לנוח אחרי שהשתתפו בתוכנית ההתנתקות, לא הצליחו למצוא מנוחה בגלל זמזום טורדני שבקע מהתקרה זה מזכיר לי ארוע שהיה לי באילת אני הייתי פעם המלון באילת והתלוננתי על הרעש של המזגנים מעלי כי הייתי בקומה העליונה העבירו אותי חדר אבל אמרו לי "אתה הראשון שמתלונן" למחרת הייתי ליד הקבלה ועוד לקוח התלונן על אותה בעיה ובקש לעבור חדר והתשובה הייתה"אתה הלקוח הראשון שמתלונן"
 
נו וודאי, הרי הם נותנים לך ללקוח

מה שהלקוח רוצה לשמוע: "הלקוח תמיד צודק", ומצד שני לא מתקנים. אני, לעומת זאת, חוויתי חוויה דומה אך סופה היה שונה. לפני שנתיים נסעתי עם משפחתי לאילת, התארחנו במלון "מרידיאן". ביתי הקטנה התלוננה כי יש רעשים מהקיר והדבר מפריע לה לישון, ובאמת העבירו אותנו חדר. למחרת, כשירדנו לקבלה, ראה אותנו הפקיד שטיפל בנו ביום האתמול ומסר כי הדבר אכן נבדק והם מצאו את מקור הבעיה. זהו שירות! לא רק לשמוע שהלקוח תמיד צודק, אלא הטיפול בבעיה ודרך פתרונה. יצאתי מהמלון בהרגשה טובה שיש מישהו שאכפת לו גם ממבקר אחד או שניים, למרות שהמלון גדול ומאכלס אלפי, אם לא עשרות-אלפי מבקרים כל שנה.
 
למעלה