חישוב שעות עבודה באקסל או בגוגל שיטס

clear

New member
חישוב שעות עבודה באקסל או בגוגל שיטס

שלום,
אני נותן שירות ללקוח מסויים לפי שעה.

אני רוצה לבנות טבלה שארשום בה שעת התחלה ושעת סיום עבודה( יש כמה כאלה בכל יום).
אקבל סיכום של כמה שעות עבדתי בכל יום.
ויהיה סיכום של שעות העבודה לכל החודש.

אשמח לעזרה איך לבנות טבלה כזאת, או אם יש כבר משהו מוכן בכלל טוב.

בקובץ המצורף אני עושה החישובים בצורה ידנית.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
לא כך הייתי מציג את השעות - אבל איישר קו איתך . . .


ואם תשתדל לא להקליד רווחים, מיותרים, משני צידי ה'מקף' - אפשר יהיה לקצר את הנוסחה.

מיותר לציין שחלק מהחישובים - הידניי - שגוי.

היעזר בתמונה שלהלן:

 

iyyi

New member
כדאי להפריד את שעות ההתחלה והסוף לעמודות נפרדות

אם תעשה זאת תוכל לחשב את המשך הכללי לפי נוסחת המערך שבעמודה D (צריך לסיים את הכנסתה בצירוף המקשים Ctrl+Shift+Enter). להלן הנוסחה בתא D2:
=SUM(MOD((F2:V2)*ISEVEN(COLUMN(F:V))-(E2:U2)*ISODD(COLUMN(E:U)),1))


אם תהפוך את התאריך בעמודה C לתאריך אמיתי, תוכל לחשב את היום בשבוע בעמודה B

 
למעלה