חלום על בדיקת גרון

חולמת4000

Active member
חלמתי הלילה שאני מגיעה למרפאה ורואה את הרופא. היו חלומות עליו בעבר. הוא יושב במקום של המזכירות ופתאום הןא פקיד . וגם רופא. אני מבקשת ממנו שיעשה לי בדיקת גרון זה לוקח זמן אבל הןא מגיע לחדר הבדיקות ועושה לי משטח גרון .
רקע . הרופא מזמן עבר לסניף אחר מאז שחלמתי עליו ורשמתי לך עליו בפרטי ןמה קרה. איני רואה אותו מאז כלל. בחלום הןא היה מאוד שרותי אבל שיחק אותה עסוק למרות שישב ללא מעש שהגעתי. ומה מסמלת פה בדירת הגרון . תודה רבה.
 

אלישבע777

Well-known member
הי חולמת,

קראתי מה שכתבת לי אז ( 2023 ) בפרטי על הרופא והתנהגותו המוזרה וגם חלום עליו. לצערי יכולתי לקרוא רק מה שאת כתבת ולא את התגובות שלי אז, כי הפרטי פעיל רק להתכתבויות אחרונות. ( שמרתי אצלי אז רק את מכתבייך הראשונים ולא את כל התכתובת).
ממה שאני הבנתי, התרשמתי שהרופא האמיתי, היה קשוב אליך אולי אפילו יותר ממה שרצית... הוא היה דמות טובה לשעתה בחייך, ואין דמויות רבות כאלה בסביבתך ולכן הוא הופיע בחלומך הפעם, אף כי במציאות הוא עזב את המרפאה.

החלום הוא מילוי משאלה, שהרופא ימצא מה "חוסם את גרונך". את חשה חנוקה מכל הבעיות סביבך, מהבדידות, מהקשר הזוגי, מחמותך. את מבקשת בעצם לדעת מה המזור לחנק הזה, קצת אויר לנשימה, קצת מנוחה. "משטח גרון" - שיגלה מה מעיק עליך ובעיקר יגלה מה התרופה.

הרופא הוא גם פקיד וגם רופא, כלומר הוא בעצם רב תחומי. כפקיד הוא הוא חייב למלא טופס ולחתום עליו וכרופא הוא צריך לבצע את הבדיקה. פרט לשניכם, המקום שומם! הוא העובד היחיד לאף מטופל אחר מלבדך. אין לו ממש עבודה, אבל הוא עושה את עצמו עסוק, כדי שתרגישי טוב שהוא אכן עובד ואינו מובטל חס וחלילה... את רוצה רופא שעובד (ועל כן הוא בעל ניסיון) לא כזה שמתבטל...


מה שמעניין בחלום, שבו אינך חולמת על כך שהרגשת לא טוב ועל כן הלכת לרופא, לא התלוננת בפניו על בעיה כל שהיא. את הלכת לרופא לא בגלל אירוע חדש , אלא בגלל בעיה כרונית רבת שנים שעדין אין לה מזור - המועקה החוסמת את גרונך. מה שעוד מעניין, שאת יודעת בדיוק - מהי הבדיקה שתאפשר לך להתרפא.

הרופא הוא היחיד בעולם ששומע בקולך ומבצע מה שאת רוצה בחלום הוא היה "שירותי" -נתן לך שרות, אבל בעצם הוא עושה הכל בלא אומר, בלי לשוחח איתך, בלי לברר ממה את סובלת. לרגע קט קיבלת מענה, אבל קיבלת הקשבה, לא עידוד, לא נחמה ולא טיפול ( הלן). הרופא אולי עושה מה שאת רוצה, אבל לא מה שאת צריכה. את צריכה אוזן קשבת ולב רחום ויעוץ טוב ואת זה הוא לא נותן לך, ובכך הוא דומה לכל האחרים שמסביבך.

למעשה החלום הסתיים ללא סוף. קיבלת מה שרצית, אבל מה הן התוצאות? מה הטיפול או התרופות שאת צריכה לקבל? אין תוצאות! אולי משום שהטיפול "בגרון" הוא הטיפול שאת צריכה לבצע בעצמך? רק את הרופאה של עצמך?

אשמח לחוות דעתך, כרגיל.
 
למעלה