חלום על טביעה

Alis31

New member
היי אני בת 31 נשואה ( נושא חשוב על הפרק כרגע אנחנו לפני חתימת חוזה לקניית דירה)

חלמתי שאני ובעלי נמצאים בשכיבה על משטח מסויים שזזנו קצת בעלי פתאום נופל וטובע וממש נמשך מתחת למים, המים לא היו שקופים משהו בגוון ירקרק, אני מבוהלת מקבלת ממנו שיחה שלקחו אותו באמבולנס הוא אומר שמאוד כואבת לו הבטן ואני חושבת או אומרת למישהו שזה מרוב המים שבלע, אני מבינה שאנחנו נמצאים בחו"ל ואין לנו ביטוח לטיפול ולאמבולנס מחפשת פתרונות, מתקשרת לבן דוד שלי שבמציאות גר בחו"ל מספרת לו על הבעיה והוא ישר אומר לי אל תזמינו אמבולנס אין לכם ביטוח זה יעלה לכם 20,000 וזהו זה מה שאני זוכרת.
 

אלישבע777

Well-known member
שלום אליס, פרוש כללי לחלום על טביעה

החלום לא היה לי ברור. בעלך נפל למים וטבע ואת קיבלת ממנו שיחה? מאוד חשוב לדייק בכתיבה, לכל מילה יש משמעות בפרוש. לכן לא אוכל להתייחס לכל חלק בחלום במפורט, אלא באופן כללי.

חסר לי רקע על בעלך ועל אירועים המטרידים אותך או אירועים שקדמו לחלום, בנוסף למה שכתבת. מאחר שאין לי רקע מקיף יותר, אתייחס לרקע שכן כתבת. בעתיד, תכתבי רקע מקיף יותר הקשור לחלום, ליחסך לדמויות המופיעות בו, לאירועים שקדמו לחלום.

החלום, כנראה משקף את החששות שיש לך, בעניין קניית חתימת חוזה לקניית דירה. אינך בטוחה שתוכלו לממן את הקניה הזאת ובטיפול בעסקה ( טפסים, עורך דין , ערבים , בנק וכד' שהם האמבולנס). הבטן של בעלך כואבת מרוב מים שבלע – בעצם זו הבטן שלך כואבת מרוב דאגות שלבטח בעלת בתקופה האחרונה. חו"ל = חל"ת וגם אם אתם לא בחופשה ללא תשלום, זה מצביע על קשיי מימון ודאגות כספיות. בן דודך משקף את דעתך השלילית על העסקה הצפויה, שאולי אינה כדאית, בשלב זה. את מחפשת פתרונות, אבל הפתרון היחיד הוא לא לטפל בעניין. אולי כך תמנעי טביעה במים עכורים.

אשמח לתגובתך אם הפרוש מתאים ואם לא, אולי תוכלי לכתוב לו פרוש אחר בעצמך.


שימי לב – החלום אינו נבואי, אלא משקף את החרדות שלך.
 

Alis31

New member
כן מתאים, מתחברת לפירוש שלך אכן אלה חששות
רציתי באמת לוודא שזה לא נבואי כי יש לי הרבה חלומות שכן מנבאים משהו, תודה רבה😊
 

אלישבע777

Well-known member
כן מתאים, מתחברת לפירוש שלך אכן אלה חששות
רציתי באמת לוודא שזה לא נבואי כי יש לי הרבה חלומות שכן מנבאים משהו, תודה רבה😊
תודה על התגובה!
החלומות מבטאים את מה שאנו חושבים ומרגישים ולפעמים לא מודעים לזה. לפעמים קורה שמה שאנו חולמים כלומר חושבים, מתגשם או מתקיים ואז אנו חושבים שהחלום היה נבאי. כמו שיש מחשבות שמתממשות כך גם החלומות אבל זה לא קורה הרבה. אם את רוצה שחלום יתגשם, יש לפעול למען זה.
 
למעלה