חלום על מוות

Sapirush12321

New member
היי אלישבע! מה שלומך?:)
היה לי חלום הלילה שלא יוצא לי מהראש. הוא קצת מעורפל.

אני זוכרת שהייתי באיזה כיתה והייתה מונחת על השולחן שלי גופה מגולגלת בבד. ראיתי את זה וצרחצי שיעיפו את זה משם.. ואז אני זוכרת שמישהו העיף אותה לים.
אחר כך הייתי בחצר הקדמית בבית שלי בזמן שבחצר הצדדית שני האחים שלי עבדו בגינה. אחי (זה שאני לא בקשר איתו) שמע מוזיקה מהרמקול שלי.
פתאום אני מסתובבת ורואה שעומד מולי כלב גדול על שתי רגליים וכולו עטוף בטלית. הוא אומר לי שמבקשים למסור לי מהשמיים שהוא בסדר. לא הבנתי על מי מדובר. אחרי כמה שניות איכשהו הבנתי שמדובר באחי שאני לא בקשר איתו ושהוא רמז לי שהוא הולך למות ביום רביעי. ראיתי לפתע מול העיניים שלי מין לוח זמנים כזה שליד יום שלישי רשום -1 וליד יום רביעי רשום -2 . וזהו התעוררתי בדמעות.

רקע- לא יצא לי לחשוב על אחי לאחרונה, אני רק שמעתי שמצליח לו בדברים ואני שמחה מאוד בשבילו.
אני הייתי מאושפזת לפני שבועיים בבית חולים עקב מחלת הקוליטיס. מצבי הבריאותי לא טוב כרגע, ומצבי הנפשי בהתאם לכך....

תודה רבה רבה!
 

אלישבע777

Well-known member
הי ספירוש,

חלומך מתחלק לשני חלומות כמעט ללא קשר ביניהם


חלום א - הגופה
אני זוכרת שהייתי באיזה כיתה והייתה מונחת על השולחן שלי גופה מגולגלת בבד. ראיתי את זה וצרחתי שיעיפו את זה משם. ואז אני זוכרת שמישהו העיף אותה לים.


הגופה שראית היא גופתך שלך. היא מסמלת את ההרגשה שלך כשהיית חולה ו-"הלכת למות"( "מגולגלת בבד", "על השולחן שלך" את שרועה במיטת בית חולים חסרת אונים, כאדם כבול). הזריקה לים היא מציינת נפילה למחלה והרגשה של טביעה מצד אחד אבל גם - הבראה מהמחלה. קץ המחלה. המחלה טבעה, ואת נשארת בחיים.

חלום ב חלום ב החלום על האח וכלב

פתיחת החלום כלל אינה קשורה להמשך החלום. יתכן שהיא חלק מחלום אחר או ההמשך כאן אינו רציף ואינו שייך. מכל מקום, אחיך הלא אהוד ( הוא יופיע בדמות כלב גדול עטוף בטלית, בהמשך ) בסדר, הוא מצליח ("שומע מוזיקה") אין מה לדאוג לו ובמציאות אכן אינך דואגת לו.

בהמשך מתגלות דאגות.

הקטע האחרון אינו מנוסח ברור די צרכו, אני מפרשת כהבנתי. הכלב עטוף בטלית, אומר לך שהוא בסדר. אחיך היה רע אלייך בעבר, אבל היום הוא כבר בסדר איתך ( עטוף בטלית) , אינו פוגע בך יותר ואת גם כן אינך רוצה ברעתו ושמחה בהצלחתו. הבנת שהסצנה עם הכלב שליח השמים, היא דווקא מבשרת רעות ושום דבר אינו באמת בסדר. אחיך הולך למות וזה רשום אפילו בלוח הזמנים שלך, ביום רביעי. הבשורה הנוראה הזאת, קשה מאוד, למרות שאינך בקשר איתו, אח הוא אח. אין פלא שאת מתעוררת בדמעות. אם בחלום הקודם את עצמך הרגשת "מה זה למות", אינך מאחלת זאת לאף אחד. אפילו אם הוא היה רע אלייך בעבר. הבשורה המרה לגבי המוות הקרוב ביום רביעי, מסמל גם את מצבך הפיזי והנפשי הרעוע לאחר האשפוז והמחלה. חלמת את החלום אתמול, יום ראשון, ואת מרגישה שעדיין לא החלמת, ואולי כך תרגישי את עצמך ,כמו אחיך, ההולך למות. גם ביום רביעי. אין פלא שאת מתעוררת בדמעות! שימי לב שגם כאן אחיך הוא גם את עצמך. ועוד דבר חשוב – אחיך אינו מופיע בחלום, את רק חושבת עליו או מבינה שהסצנה היא עליו, אבל היא גם על עצמך.

המספרים 1 ו- 2 מציינים משהו שיבוא מהר "אחת ושתיים" . יום שלישי ויום רביעי וזהו. יום שלישי זה מחרתיים ( מאתמול יום ראשון) ויום רביעי אחריו, זה הסוף, אולי המוות? האומנם?? לא בטוח!! לחלום אין סיום!! את מתעוררת ממנו להתחלה חדשה, או אולי להמשך מחודש של התמודדות עם תופעות הלוואי של המחלה, שימשכו עוד מעט ואולי יעברו ( אחת ושתיים!) ביום רביעי ויהיה להן סוף...

מקווה שהבנתי את החלום היטב. איחולי החלמה מהירה, (עד יום רביעי, לא יותר...) אשמח לתגובתך!
 

Sapirush12321

New member
וואו אלישבע, פשוט וואו אחד גדול.
אמש אכן התפניתי למיון והגעתי שוב לאשפוז בעקבות החמרה. את פשוט מדהימה אותי!
כל מה שרשמת נכון, כולל הפירוש של החלום הראשון. אני מרגישה כמו חיה מתה...
רק רוצה שהמחלה תעבור כבר ולחזור לעשות דברים פשוטים של אנשים פשוטים.

תודה על הפירוש המטורף הזה, אני עוד בהלם.
❤️
 

אלישבע777

Well-known member
וואו אלישבע, פשוט וואו אחד גדול.
אמש אכן התפניתי למיון והגעתי שוב לאשפוז בעקבות החמרה. את פשוט מדהימה אותי!
כל מה שרשמת נכון, כולל הפירוש של החלום הראשון. אני מרגישה כמו חיה מתה...
רק רוצה שהמחלה תעבור כבר ולחזור לעשות דברים פשוטים של אנשים פשוטים.

תודה על הפירוש המטורף הזה, אני עוד בהלם.
❤️
חן חן ספירוש, תודה על המשוב וכמובן איחולי החלמה מהירה!!! יש ארועים בחיים, שמכניסים אותנו לפרופורציה שהחיים שלנו, לא היו כל כך גרועים (כפי שחשבנו ) לפני שהם קרו...והדשא הירוק הוא שלנו, של האנשים הפשוטים העושים דברים פשוטים!
 
למעלה