חלום שחלמתי לפני שעה

מידע עליי:
1. גיל: 29
2. מין: נקבה
3. מצב משפחתי: נשואה+1
4. מצב תעסוקתי: בחופשת לידה
5. לא משהו מיוחד
6. חברה שלי מהלימודי התואר ראשון


חלמתי על חברה בשם נטלי..(במציאות לא ממש בקשר) חלמתי שהיא בהיריון פעם שניה ורואים שיש לה בטן (למרות שבמציאות היא לא הייתה בהיריון אפילו פעם אחת) ושהיא נשואה למישהו דתי עם כיפה לבנה עגולה כזאת ועם ציציות גלויות (במציאות היא חילונית גמורה) והם היו דבוקים אחד לשניה ולא נפרדו בכלל... היא עשתה שק קמח על הגב שלו ועשו כל מיני פעלולים יחד במדרגות הנעות בקניון אחד וראיתי אותם שוכבים יחד במתקן של המגלשה והיא מלטפת את הבטן..
מה החלום אומר??? מעניין...
 

אלישבע777

Well-known member
שלום אנונימית,
הפרוש שלי לחלום על נטלי

חברתך (לשעבר) החילונית, הרווקה במציאות , בחלום היא נשואה לבחור דתי ומאוהבת בו עד הראש. הם מבלים בנעימים ביחד בקניון ובמגלשה ועושים כל מיני פעלולים כשהיא הרה עם בטן בולטת.

את חלמת על נטלי, ובעצם חלמת על נטל – לי. יש איזה שהוא נטל על כתפיך. משהו כבד רובץ עליך. "שק קמח" על גבך, וזה לא קל לסחוב "אישה בהריון" על הגב.

נטלי בהריון מתקדם. זה יכול לציין שני דברים – הנטל שמונח עלייך, הוא כנאה פרוייקט שאת צריכה ללדת אותו, להגשים אותו. נטלי מלטפת את הבטן אז כנראה זה פרוייקט חשוב לך. מאחר שהוא גם נטל, יתכן שהפרוייקט הזה מדאיג אותך.

את צופה בזוג אוהבים המחצינים את אהבתם בפומבי (קניון) על גבול הארוטיות: דבוקים, ציציות (ציצי), שוכבים במגלשה, הוא נושא אותה "שק קמח". הוא דתי עם כיפה וציציות ועושה משחק עם אשתו, באופן לא צנוע בעליל... גם כאן יש כמה אפשרויות:

א. את היית רוצה אולי, שבעלך יפגין בפומבי את אהבתכם - אם הדתי הזה יכול, אז גם בעלך יכול !
ב. הקשר בין בני הזוג הוא משקף את הקשר ביניך ובין בנך התינוק או בין בעלך כיום. אולי הם הפרוייקט שלך? גם נפלא ומהנה, וגם ... נטל כמובן.
ג. את רוצה קשר עם בעלך כמו נטלי – צמוד צמוד. עושים הכל ביחד ונהנים.
ד. לא כתבת על כך ברקע, אבל בחלום קודם ציינת שהיו לך בעיות עם הבוסית שלך. אולי החלום מציין את מערכת היחסים שלך בעבודה. את אוהבת את העבודה, יש בה אתגר, יצירה ( ההריון, העובר בבטנך, נטלי זו גם את! ) אבל יש היא גם נטל ? אם תרחיבי על כך אולי אוכל להתמקד יותר. אין לי כאן מידע.

אודה על חוות הדעת לפרוש.
 
למעלה